کد خبر:19768
پ

بررسی ترکیب خطرناک سپاهان مقابل استقلال

عصر فردا در چارچوب هفته پانزدهم لیگ بیستم دیدار حساس و 6 امتیازی دو تیم استقلال و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد که تاثیر زیادی در رده تیم ها در بالای جدول در انتهای نی مفصل خواهد گذاشت. به همین منظور نگاهی داشته ایم به ترکیب احتمالی سپاهان در این بازی.   […]

عصر فردا در چارچوب هفته پانزدهم لیگ بیستم دیدار حساس و 6 امتیازی دو تیم استقلال و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد که تاثیر زیادی در رده تیم ها در بالای جدول در انتهای نی مفصل خواهد گذاشت. به همین منظور نگاهی داشته ایم به ترکیب احتمالی سپاهان در این بازی.

 

بررسی ترکیب خطرناک سپاهان مقابل استقلال

بررسی ترکیب خطرناک سپاهان مقابل استقلال

محرم نوید کیا در آخرین بازی تیمش مقابل ذوب آهن، ترکیب زیر را به میدان فرستاد و به نظر می رسد در بازی مقابل استقلال نیز از همین بازیکنان استفاده کند و علی رغم تلاش برای رساندن کیروش استنلی به اینی بازی او شانس کمی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی سپاهان در این بازی دارد.

 

پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، جلال‌الدین علی‌محمدی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباززاده

 

با نگاهی به نفرات ترکیب اصلی سپاهان به سادگی می توان علت بالانشین بودن آنها در فصل بیستم لیگ برتر را متوجه شد چرا که نوید کیا در تمام خطوط از بازیکنان سرشناس و با کیفیت لیگ بهره می برد و نقطه برتری این تیم خط میانی و فاز تهاجمی آنهاست که بسیاری از تیمها را با خلاقیت حسینی و رفیعی تحت تاثیر قرار داده اند. حضور دانیال اسماعیلی فرد در کناره ها نیز به مهاجمین گلزن این تیم کمک زیادی کرده است.

بدون شک امید نورافکن در بازی فردا نیز با انگیزه فراوان به دنبال اثبات شایستگی های خود به کادر فنی استقلال است و بار دیگر شاهد تقابل او با وریا غفوری در جناح چپ سپاهان خواهیم بود.

 

استفاده از جلال علی محمدی و سجاد شهباززاده در خط حمله ترکیب موزونی از سرعت و چارچوب شناسی را به وجود آورده که همین مسئله باعث شده سجاد شهباززاده در فصل جاری با 11 گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار بگیرد و امید اول سپاهانی ها در بازی فردا مقابل استقلال باشد.

 

سرمربی سپاهان روی نیمکت نیز دست پر تری نسبت محمود فکری دارد به طوری که محمدرضا خلعتبری یه مهره تعیین کننده در نیمه دوم بازیهای این تیم بوده است و همواره توانسته با سرعت و اثرگذاری خود، نظم تیمی دفاع خسته حریف را در نیمه دوم به هم بزند

 

هر چه که هست به نظر می رسد فردا استقلال کار سختی مقابل سپاهان آماده و با انگیزه دارد و اگر استقلالی ها مثل بازی های اخیر خود بی برنامه و تاکتیک وارد میدان شوند حتی انتظار یک شکست پرگل مقابل سپاهان برای شاگردان محمود فکری می رود. کادر نی استقلال برای اینکه مقابل سپاهان بازنده نباشد می بایست میانه میدان را از آن خود کند و با ایجاد اختلال بین خطوط سه گانه سپاهانی ها از خلق موقعیت توسط شاگردان نویدکیا جلوگیری نماید چرا که خط میانی سپاهان در همه نقاط زمین خطرناک و زهردار نشان داده و در صورتی که ابتکار عمل را در دست بگیرد به سادگی قادر به موقعیت سازی روی دروازه حریفان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید