کد خبر:37886
پ

برداشت اشتباه از صحبتهای سیاوش یزدانی بابت بازی نکردن برای محمود فکری

سیاوش یزدانی مدافع سرباز استقلال که در مصاحبه اخیر خود با یک برنامه اینترنتی صحبتهای جنجالی را در خصوص موارد مختلف چند سال اخیر فوتبالش مطرح کرد، در بخشی از صحبتهایش اینطور عنوان کرد که خوشحال است برای محمود فکری بازی نکرده است. برداشت اشتباه از صحبتهای سیاوش یزدانی بابت بازی نکردن برای محمود فکری […]

سیاوش یزدانی مدافع سرباز استقلال که در مصاحبه اخیر خود با یک برنامه اینترنتی صحبتهای جنجالی را در خصوص موارد مختلف چند سال اخیر فوتبالش مطرح کرد، در بخشی از صحبتهایش اینطور عنوان کرد که خوشحال است برای محمود فکری بازی نکرده است.

برداشت اشتباه از صحبتهای سیاوش یزدانی بابت بازی نکردن برای محمود فکری

با پیگیری قضیه متوجه شدیم این صحبت یزدانی که بازتاب منفی زیادی در فضای مجازی داشت، مفهوم و معنای دیگری داشته و برخی خناثان و دشمنان سیاوش و استقلال که از ماجرای اتوبوس منشوری تیم ملی و مدافع مذکور، به دنبال حاشیه سازی و حذف سیاوش از فوتبال باشگاهی و ملی بوده اند، از این عبارت استفاده کرده و وی را متهم به خیانت به سرمربی کردند.

اما با توضیح سیاوش در این خصوص متوجه شدیم منظور او از بازی نکردن برای محمود فکری این نبوده که در بازیهایی که به میدان رفته، به حریفان راه داده یا زمینه گلزنی حریفان را فراهم کرده چرا که او در بیشتر دوران مربیگری محمود فکری یا مصدوم بود و یا به تعبیر خودش در هر جلسه تمرین، اخراج می شد و بازی چندانی برای استقلال انجام نداد.

منظور سیاوش یزدانی از بکار بردن این عبارت در واقع به میدان نرفتن برای استقلال زیر نظر سرمربی همچون محمود فکری بود و همانطور که خودش نیز اشاره کرد، طوری در تمرینات رفتار می کرد که زمینه اخراجش فراهم شود تا در بازی بعدی استقلال به میدان نرود و این اتهام که سیاوش یزدانی با کم کاری در تیم فکری، زمینه اخراج وی را فراهم کرده، درست نبوده و نیست.

اکنون نیز دشمنان استقلال و سیاوش یزدانی قصد دارند با وارونه نمایی این قضیه، وی را از چشم هواداران استقلال بیاندازند تا زمینه بازگشت وی به استقلال فراهم نشود و این در حالیست که بر هیچکش پوشیده نیست، سیاوش یزدانی تا زمانی که برای استقلال به میدان می رفت، بهترین مدافع حال حاضر فوتبال ایران بود و همین مسئله، ترس بازگشت او به استقلال را به جان برخی انداخته است.

 

پی نوشت: در آن مقطع هیچ بازیکنی دوست نداشت زیر نظر محمود فکری در استقلال بازی کند و فکری با بازیکنان زیادی از جمله رشید مظاهری، دیاباته، میلیچ و … درگیر شده بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید