کد خبر:97
پ

گزارش اشکال یا طرح پیشنهاد برای اپلیکیشن بتاکاپ

کاربر گرامی اپلیکیشن بتاکاپ شما می توانید از طریق بخش نظرات در همین صفحه هرگونه نظر یا پیشنهاد یا گزارش اشکال در خصوص اپلیکیشن بتاکاپ را با ما در میان بگذارید. برخی از سوالات متداول شما به شرح زیر است:   راهنمای استفاده از بخش های مختلف اپ بتاکاپ و کسب سکه و امتیاز   […]

کاربر گرامی اپلیکیشن بتاکاپ شما می توانید از طریق بخش نظرات در همین صفحه هرگونه نظر یا پیشنهاد یا گزارش اشکال در خصوص اپلیکیشن بتاکاپ را با ما در میان بگذارید. برخی از سوالات متداول شما به شرح زیر است:

 

راهنمای استفاده از بخش های مختلف اپ بتاکاپ و کسب سکه و امتیاز

 

*** مسابقه خطچین از یک مرحله به بعد جلوتر نمی رود؟

اپلیکیشن خود را به آخرین نسخه به روزرسانی کنید. تا این لحظه تا 45 مرحله در خطچین قرار داده شده است. به زودی مراحل بیشتری به اپ اضافه می شود.

 

*** چطور از بخش مسابقه خطچین امتیاز کسب کنیم؟

از مرحله 10 به بعد مسابقه خطچین به ازای هر جواب درست 20 امتیاز به دست می آورید. امتیاز هر جواب درست در ده مرحله اول 5 است.

 

*** چرا جایزه چرخونه شانس من نیامده است؟

با توجه به افزایش تعداد جوایز روزانه و شلوغی پشتیبانی حداکثر تا 24 ساعت پس از بردن جوایز غیر فیزیکی، جایزه شما اعمال می شود. برای مشاهده کدهای قرعه کشی به صندوق پیام خود در اپ مراجعه کنید.

 

*** آیا نظرسنجی سکه و امتیاز دارد؟

بله در نسخه جدید اپ بتاکاپ، شرکت در هرر نظرسنجی 20 سکه و 100 امتیاز دارد.

 

*** چرا  در چالش اطلاعات خطای تعداد دفعات مجاز شما به پایان رسیده است را می بینیم، در حالی که کمتر از 5 بار بازی کرده ام.

جواب: احتمال اینکه در آن لحظه اینترنت شما قطع یا با اختلال مواجه شده باشد وجود دارد. در صورت برخود با این موضوع، نام کاربری خود را در بخش نظرات همین صفحه و یا دایرکت اینستاگرام بتاکاپ برای ادمین ارسال کنید تا با بررسی، امتیاز و سکه شما بازیابی شود. ضمناً اپلیکیشن را به آخرین نسخه به روزرسانی کنید تا مشکلی برای شما پیش نیاید.

 

*** در حالی که هنوز تعداد 20 سوال به پایان نرسیده، اما چالش به اتمام می رسد

جواب: اینترنت شما دچار اختلال بوده است. نام کاربری خود را به ادمین اعلام کنید تا پس از بررسی سکه و امتیاز شما بازیابی شود.

 

*** با چرخاندن چرخونه شانس جایزه م کجا می رود؟

جواب: همانطور که بارها در بخش های مختلف اعلام شده، جوایز کابران در منوی تاریخچه جوایز ثبت و نگهداری می شود و شما می توانید با مراجعه به این بخش از منوی پروفایل خود در اپلیکیشن بتاکاپ، جزئیات دیافت جایزه خود را مشاهده نمائید.

 

*** دریافت جایزه م چقدر زمان می برد؟

حداکثر 24 ساعت. به سبب تعدد کاربرانی که جایزه برده اند، پرداخت جوایز به نوبت انجام می شود و ممکن است پرداخت جایزه شما چند ساعتی طول بکشد.

 

*** کدهای قرعه کشی 2 میلیون تومانی کجا می روند؟

در بخش صندوق پیام های شما ارسال می شوند و در انتهای ماه قرعه کشی برای آن انجام می شود.

 

*** آیا امکان تبدیل جایزه به پول نقد وجود دارد؟

بله از آذر ماه این امکان برای کاربران با اشتراک طلایی فعال خواهد شد.

 

 

*** اسم من جزو برندگان این ماه بود، اما جایزه م پرداخت نشد.

این اتفاق تنها در یک حالت رخ می دهد که شما شماره کارت خود را در بخش پروفایل و ویرایش اطلاعات وارد نکرده اید.

 

*** چطور سکه رایگان بگیرم؟

همانطور که در راهنمای اپلیکیشن بتاکاپ توضیح داده شده شما می توانید با پیدا کردن بتامون در مطالب روزانه سایت بتاکاپ و اعلام آن در بخش نظرات مطلب مربوطه به ادمین، سکه رایگان بگیرید و یا با جواب دادن به سوالات چالشی در اینستاگرام اپ بتاکاپ به نشانی betacupa@ سکه رایگان دریافت کنید.

 

*** کد دعوت چند امتیاز دارد؟

شما با دعوت از هریک از دوستان خود برای نصب اپلیکیشن بتاکاپ 300 امتیاز کسب می کنید. کد دعوت در منوی پروفایل شما قرار دارد کافیست آن را در اختیار دوستان خود بگذارید و از وی بخواهید پس از نصب آن را در بخش مربوطه وارد کند تا امتیازش به حساب شما بنشیند.

 

*** از کجا پیگیر آخرین تغییرات اپلیکیشن بشوم؟

سایت بتاکاپ و همچنین بنرهای صفحه اصلی اپلیکیشن بتاکاپ همواره جدیدترین اخبار در مورد اپ بتاکاپ را اطلاعرسانی می کنند. همواره سعی کنید اپ خود را به روز نگه دارید تا ویژگی های جدید در آن اضافه شوند.

 

*** امکان خرید سوالات چالش طلایی وجود دارد؟

شما می توانید با مراجعه به بخش فروشگاه قسمت متفرقه، سوالات فوتبالی اپ بتاکاپ را خریداری و مطالعه کنید و خود را برای شرکت در مسابقه بزرگ جمعه ها آماده کنید. حداقل 4 سوال از این بسته در چالش جمعه طلایی خواهد بود.

 

***آیا جوایز اپلیکیشن بتاکاپ ثابت است؟

خیر. همواره سعی می شود در جوایز تنوع ایجاد شود و ماه به ماه، به مبلغ جوایز ماهانه و همچنین جوایز در چرخونه شانس اضافه می شود.

 

*** کاپ پلی استیشن برگزار نمی کنید؟

به زودی کاپ های کشوری بتاکاپ در دو کنسول ایکس باکس و پلی استیشن در بازی های PES 2020 و فیفا 20 برگزار می شود.

 

چطور جایزه PS4 را ببریم؟

شاید جذاب ترین و البته گران ترین جایزه موجود در چرخونه شانس جایزه پلی استیشن باشد که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. بسیاری این سوال را از خد می پرسند که چطور می توان این جایزه را برنده شوند. در جواب باید گفت که این جایزه در سه ماه گذشته 3 بار برنده داشته است و با توجه به اینکه در توان ما نیست که هر روز یک یا چند ps4  به کاربران عزیزمان اهدا کنیم، تنها در یک روز خاص و یک ساعت خاص در هر ماه امکان بردن این جایزه توسط مدیریت میسر می شود که تنها شخص مدیر اپلیکیشن بتاکاپ این زمان را می داند. درنتیجه برنده باید از شانس بسیار زیادی برای بردن این جایزه ویژه در طول ماه برخوردار باشد. بار دیگر متذکر می شویم که این جایزه هر ماه به یک نفر قطعاً تعلق می گیرد و یک برنده قطعی دارد.

 

چرا برای جوایز فیزیکی مثل (تی شرت بتاکاپ، توپ، ست تیم محبوب) 5000 سکه در نظر گرفته اید؟ 

جواب این سوال ساده است چرا که اپلیکیشن بتاکاپ و به طور خاص چرخونه ان کازینو و یا بلیط بخت آزمایی نیست که فردی بتواند با خرید 10 هزار تومانی سکه یکبار چرخونه را چرخانده و برنده جایزه ای به ارزش بیش از 100 هزار تومان شود. این جوایز تنها به کاربران وفاداری تعلق می گیرد که با اپلیکیشن همراه بوده اند و به طرق مختلف سکه جمع آوری کرده اند و نه کاربران گذری که تنها چند روزی مهمان اپلیکیشن بتاکاپ هستند. همانطور که در ادامه مشاهده می کنید روش های مختلفی برای کسب سکه رایگان وجود دارد و جوایز کاربران تا زمانی که به حد نصاب سکه برسند، محفوظ خواهد بود.

 

جوایز نقدی به حساب من واریز نشده است

برندگان این جوایز که پول به حسابشان واریز نشده یا شماره کارت در پروفایل خود نداشته اند و یا مشخصات حساب کاربری خود را تکمیل نکرده بودند که به محض تکمیل این موارد، مبلغ به حسابشان واریز شده است.

 

دیدگاه کاربران 466 دیدگاه
  • ماهور 8 فوریه 2022 / 9:36 ب.ظ

    بازی استقلال و پیکان گفتم یک یک میشه تو ۹۰ دقیقه ولی صفر صفر شد چون ملاک همون ۹۰ دقیقه است در جام حذفی ولی باز بازنده اعلام شدم! دلیلش چیه

    • admin 8 فوریه 2022 / 10:41 ب.ظ

      سلام. ملاک 120 دقیقه س. قانون فیفا س. الان این بازی توی تاریخچه بازیای دو تیم 1 بر 0 به سود استقلال ثبت میشه اما اگه تو 120 دقیقه مساوی تموم میشد و میرفت پنالتی استقلال میبرد، مساوی ثبت میشد

  • intmobile44 29 ژانویه 2022 / 7:55 ق.ظ

    ممنوعیت شرکت در لیگ شامل برندگانی که اعلام کردید است يا شامل برندگان سکه از پیش بینی یا گردونه شانس هم می شود؟

    • admin 29 ژانویه 2022 / 9:29 ق.ظ

      ممنوعیتی وجود نداره . اما اگر کسی بروزرسانی نکنه اپلیکیشنش رو، خیلی از پوئن ها رو توی اپ نمیتونیم بهش ارائه بدیم

  • intmobile44 28 ژانویه 2022 / 7:35 ب.ظ

    مسابقه خط چین من تکمیل شده و نمی شود ادامه داد

    • admin 28 ژانویه 2022 / 7:54 ب.ظ

      شرایط برای همه یکسان هست . شما زود تموم کردی خب

  • حامد 28 ژانویه 2022 / 2:04 ق.ظ

    سلام من در گردونه برنده ۸۰۰ سکه شدم لحاظ نکردید

    • admin 28 ژانویه 2022 / 8:53 ق.ظ

      سلام . چون نسخه اپلیکیشنتون بروزرسانی نیست . وگرنه اتوماتیک خودش لحاظ میشد . چقدر ما اطلاعرسانی کردیم که اپ رو بروزرسانی کنید؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید