کد خبر:43682
پ

برای فتحی و سلطانی فر هم پرونده قضائی تشکیل می شود؟

روز گذشته رئیس سازمان خصوصی سازی از پیگیری قضائی تخلفات مدیرعامل سابق استقلال (آجورلو) و ارسال مستندات به دادگاه برای طی روال قانونی با متخلفان مالی استقلال خبر داد. اتفاقی خجسته که باید آن را به فال نیک گرفت تا هیچ مدیری در هیچ جایگاه دولتی به خود اجازه ندهد با تصمیمات غیرعقلانی خود، به […]

روز گذشته رئیس سازمان خصوصی سازی از پیگیری قضائی تخلفات مدیرعامل سابق استقلال (آجورلو) و ارسال مستندات به دادگاه برای طی روال قانونی با متخلفان مالی استقلال خبر داد.

اتفاقی خجسته که باید آن را به فال نیک گرفت تا هیچ مدیری در هیچ جایگاه دولتی به خود اجازه ندهد با تصمیمات غیرعقلانی خود، به بیت المال و بودجه باشگاه های مردمی ضربه بزند. البته وضعیتی که امروز استقلال در آن گرفتار شده بیشتر به سبب سوء مدیریت محض در زمان مسعود سلطانی فر و امیرحسین فتحی است.

اینکه آیا مدعی العموم و دادستان کل کشور به این قضیه ورود می کند یا خیر بر ما پوشیده است اما آنچه مسلم است این است که مبلغ قرارداد استراماچونی و ضرر و زیان آن نمی بایست از جیب هواداران و به طور کل بیت المال پرداخت شود و مسببین رخ دادن آن فاجعه و فراری دادن استراماچونی باید امروز در دادگاه بابت این موضوع جوابگو باشند و مبلغ فوق را از جیب مبارک بپردازند.

هواداران فوتبال هنوز فراموش نکرده اند که چطور یک شبه آقایان قانون عجیب منع استفاده از مربی و بازیکن خارجی را با هدف عدم مراجعت استراماچونی به بهانه صرفه جویی در بیت المال وضع کردند اما در سمت دیگر قرارداد ترکمانچای با ویلموتس را منعقد می کردند. نکته مضحک اینکه 6 ماه بعد، این قانون مضحک برداشته شد تا مشخص شود، هیچ فکر و منطقی در پشت این اتفاق که منجر به افزایش بی رویه قیمت بازیکنان ایرانی نیز بود، وجود نداشت.

آیا دستگاه قضا به سراغ مسببین به وجود آمدن بدهی سنگین به استراماچونی خواهد رفت ؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید