کد خبر:37455
پ

برای دعوت به تیم ملی و تعویق سربازی به پرسپولیس بروید!

نقل و انتقالات فصل جدید لیگ برتر در حالی پیگیری می شود که تنها تیم فعال در فصل نقل و انتقالات، پرسپولیس است و سایر تیم های مدعی به سان چند فصل گذشته که تضعیف می شدند در حال متلاشی شدن هستند. برای دعوت به تیم ملی و تعویق سربازی به پرسپولیس بروید! در این […]

نقل و انتقالات فصل جدید لیگ برتر در حالی پیگیری می شود که تنها تیم فعال در فصل نقل و انتقالات، پرسپولیس است و سایر تیم های مدعی به سان چند فصل گذشته که تضعیف می شدند در حال متلاشی شدن هستند.

برای دعوت به تیم ملی و تعویق سربازی به پرسپولیس بروید!

برای دعوت به تیم ملی و تعویق سربازی به پرسپولیس بروید!

در این بین پرداخت رقم های نجومی به بازیکنان مدنظر کادر فنی پرسپولیس باعث شده تا حتی مسئولین پرسپولیس قادر به جذب بازیکنان تیم متمول سپاهان باشند و به همین علت نیز سرمربی سپاهان از سمت خود کناره گیری کرد چرا که شاکله اصلی این تیم خود را در کمال بی خیالی مدیریت، در حال فروپاشی می دید.

در سمت دیگر نیز استقلالی ها که به تصور پایان دوران تلخ سلطانی فر، جشن قهرمانی گرفته بودند تنها 24 ساعت به خوشحالی پرداختند و بار دیگر با حرکت محیر العقول سرمربی هیجانی خود مواجه شدند و از زمان ترک تیم توسط فرهاد مجیدی پروسه نقل و انتقالات استقلال چه برای بازیکنان خروجی چه بازیکنان ورودی مسکوت مانده و این در حالیست که هنوز تکلیف سرمربی این تیم نیز مشخص نیست تا ضلع دیگر مدعیان قهرمانی نیز در موضع ضعف قرار گرفته باشد.

اما ضلع دیگر مدعیان قهرمانی یعنی پرسپولیس بر خلاف فصول گذشته، با بریز و بپاش سنگین توانسته هر بازیکنی که مد نظر کادر فنی بوده اعم از لژیونر و غیر لژیونر جذب کند و به نظر می رسد دیگر بهانه ای برای یحیی گل محمدی برای ناکامی در لیگ جدید باقی نمانده است چرا که مدیرعامل این تیم بازیکنان مدنظر او را جذب کرده است.

نکته جالب در خصوص بازیکنان جذب شده پرسپولیس اینکه ظاهراً در مذاکرات طرفین صحبتهایی مبنی بر حل مشکل سربازی و یا دعوت به تیم ملی نیز مطرح می شود چرا که روز گذشته دانیال اسماعیلی فر به صراحت به این موضوع اشاره کرد که قصد دارد از پرسپولیس به تیم ملی برسد و در سمت دیگر نیز علیرضا بیرانوند علاوه بر مشکل سربازی، چند صباحی هست که از تیم ملی فاصله گرفته و قصد دارد بار دیگر در آستانه جام جهانی به تیم ملی دعوت شود و همین مسائل برای پورعلیگنجی نیز وجود دارد چرا که او نیز به واسطه مصدومیت از تیم ملی دور شده و بر طبق شنیده ها او نیز مثل فرشاد فرجی مشکل سربازی دارد.

این ادعا از آن جهت قابل تامل است که مسئول رسانه ای تیم ملی در کمال تعجب مدعی شد، وزیر ورزش برای حل مشکل سربازی برخی ملی پوشان وارد عمل خواهد شد! اتفاقی که چند ماه قبل رخ نداد و دو بازیکن استقلال به نام های سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند تیم ملی را از دست دادند و اکنون سوال اینجاست که مگر چه فرقی بین بازیکنان در اعزام به خدمت وجود دارد که در بزنگاه های خاص برخی مجبور به اعزام می شوند و برای برخی معافیت موقت گرفته می شود؟ آیا راه افتادن مجدد دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس از زمستان 1400 ریشه در دانشجو شدن برخی بازیکنان برای تعویق خدمت سربازی آنها دارد؟ آیا به بازیکنان پرسپولیس مثل علی دایی که با وعده دعوت به تیم ملی به پرسپولیس پیوست، وعده تعویق خدمت و یا دعوت به تیم ملی داده می شود؟

 

گفتنیست پیشتر نیز مسعود سلطانی فر با ارسال نامه ای به نظام وظیفه همین درخواست را به سازمان نظام وظیفه ارائه کرد که به موجب آن، مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند توانستند در پرسپولیس ماندگار شوند و به خدمت سربازی اعزام نشوند.

هر چه که هست به نظر می رسد برخی دوباره اسب خود را زین کرده اند تا با تضعیف تیمهای مدعی و تقویت یک تیم خاص، اتفاقات را در بیرون زمین رقم بزنند و شاید سرمربی استقلال نیز به این نکته واقف شد و عطای کار را به لقایش بخشید چرا که به خوبی می دانست هر چقدر هم تلاش کند، در فصل جدید، دستش به جام نخواهد رسید.

 

پی نوشت: هنوز اطلاع دقیقی از نوع معافیت خدمت بازیکنی مثل وحید امیری در دست نیست و این اتفاق در حالی رخ داده که شجرنامه سیاوش یزدانی بازیکن استقلال توسط سازمان های مربوطه در اختیار رسانه ها قرار گرفت اما سازمان نظام وظیفه از ارائه توضیحات در خصوص برخی بازیکنان مثل پورعلیگنجی و وحید امیری که شائبه در مورد کارت معافیت آنها وجود دارد، خودداری می کند. این اتفاق در حالی رخ می دهد که پیشتر حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل وقت پرسپولیس علناً از درست کردن مشکل سربازی مهدی ترابی برای پیوستن به پرسپولیس گفته بود.

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • بنده 13 ژوئن 2022 / 8:01 ق.ظ

    کوروش خان تیم جنابعالی هم به سوی ترکیه فرار کرد
    این رو چی می گی؟ 😀😀😀

  • لنگیه کیسه کش هشت تایی بوسیله سرورش استقلال تاج فوتبال ایران 11 ژوئن 2022 / 9:20 ق.ظ

    سجادی وزیر فعلیه ورزش در واقع همون سلطانیفر بی شرافت و بی وجدانه که بیت المال رو خرج و هرینه یک تیم کثیف می کنه

  • کوروش 9 ژوئن 2022 / 4:09 ب.ظ

    آقا حکومت بازیکن خودشو معاف میکنه و به تیم ملیش دعوت میکنه مسئله خیلی سادس ، مگه ندیدین بازیکن حکومت به 80 هزار نفر سنگ زد و آلت تناسلیشو نشونشون داد و انگشت نشون داد تیمشم ورداشت فرار کردن آخرشم بهشون جایزه دادن و 3 امتیاز سهمیه ؟ باشگاه نیست که لانه فساده ، بعدم میگیم لجن پولیس بدشون میاد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید