کد خبر:6382
پ

برانکو: در هر کشور دیگری جز ایران مربیگری می کردم، مجسمه ام را می ساختند!

برانکو ایوانکویچ سرمربی سابق پرسپولیس در جدیدترین موضع گیری خود در قبال پرسپولیس صحبتهای جالبی را مطرح کرد و بار دیگر بر گمانه زنی ها مبنی بر بازگشتش به پرسپولیس افزود. در ادامه به مهمترین بخش های صحبتهای او توجه فرمائید.   برانکو: در هر کشور دیگری جز ایران مربیگری می کردم، مجسمه ام را […]

برانکو ایوانکویچ سرمربی سابق پرسپولیس در جدیدترین موضع گیری خود در قبال پرسپولیس صحبتهای جالبی را مطرح کرد و بار دیگر بر گمانه زنی ها مبنی بر بازگشتش به پرسپولیس افزود. در ادامه به مهمترین بخش های صحبتهای او توجه فرمائید.

 

برانکو: در هر کشور دیگری جز ایران مربیگری می کردم، مجسمه ام را می ساختند!

 

برانکو: در هر کشور دیگری جز ایران مربیگری می کردم، مجسمه ام را می ساختند!

اگر یک مربی خارجی در کشور دیگری این همه افتخار فقط در ۴ سال رقم می‌زد، حتماً مسئولان آن کشور اقداماتی برای ایجاد رفاه آن مربی انجام می‌دادند، اما در ایران همه چیز برعکس است زیرا پس از ۷ قهرمانی در تورنمنت‌های مختلف، تنها کاری که وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی و صاحب اصلی باشگاه پرسپولیس انجام داد، در نوع خود عجیب بود؛ آن‌ها حتی دستمزد این مربی را هم پرداخت نکردند تا برانکو کار را به شکایت بکشاند. هر جای دیگر مربیگری می کردم با اینهمه موفقیت، مجسمه ام را می ساختند!

در گذشته هم این موضوع را مطرح کردم که آماده توافق و رضایت بودم به شرط آنکه صداقت می‌دیدم و پول‌ها به حسابم واریز می‌شد. آن‌ها پس از یک سال و نیم، تنها ۳۰ درصد از طلب واقعی من را واریز کردند. من پول بیشتری از قراردادم نمی‌خواستم و حرفم این بود که باید تا به حال با من تسویه‌حساب می‌شد ولی تنها ۳۰ درصد پول گرفتم.»

بگذارید ببینیم فردا چه می‌شود. خوشبختانه هواداران پرسپولیس همه حقایق را می‌دانند و از آن‌ها تشکر می‌کنم که به من کمک کردند ولی موضوع اصلی اینجاست که هیچ کدام از ما نمی‌دانیم اوضاع پرونده چطور است. من مجبور شدم برای رسیدن به حق واقعی خودم، وکلایی را استخدام کنم و آن‌ها پیگیر پرونده هستند. من فقط منتظر می‌مانم تا به پولم برسم.»

 

***صحبتهای نهایی برانکو که مدعی بود تا فردا صبر کنید تا ببینیم وضعیت چه میشود بر گمانه زنی ها مبنی بر بازگشت او و نشستن روی نیمکت پرسپولیس افزوده است چرا که یحیی گل محمدی نیز به طور تلویحی از سمت خود در پایان 4 بازی لیگ قهرمانان آسیا، کناره گیری کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید