کد خبر:4701
پ

برانکو به سیم آخر زد : قراردادم را منتشر کنید همه ببینند!

پس از اینکه صحبتهایی در خصوص رقم سنگین قرارداد برانکو با پرسپولیس به میان آمد و مقایسه ای بین قرارداد او و استراماچونی انجام شد، سرمربی پیشین سرخ ها به دفاع از دستمزد بالای خود و همکارانش پرداخت و مدعی شد اگر هم این رقم را دریافت می کرده، به واسطه موفقیتها و افتخاراتی بوده […]

پس از اینکه صحبتهایی در خصوص رقم سنگین قرارداد برانکو با پرسپولیس به میان آمد و مقایسه ای بین قرارداد او و استراماچونی انجام شد، سرمربی پیشین سرخ ها به دفاع از دستمزد بالای خود و همکارانش پرداخت و مدعی شد اگر هم این رقم را دریافت می کرده، به واسطه موفقیتها و افتخاراتی بوده که برای پرسپولیس به دست آورده است و حقشان بوده است.

 

گزیده ای از مصاحبه جدید برانکو:

 

?هرچند مربیان از انتشار قرارداد خود خوشحال نمی شوند، اما من هیچ شرمی از انتشار این قرارداد و صحبت درباره آن ندارم، چون حالا می توانم نکات ویژه ای را در ارتباط با آن روشن کنم. اول اینکه من وقتی شاهد بودم باشگاه پرسپولیس روز به روز درگیر مشکلات اقتصادی و تامین منابع مالی است، پایه قرارداد خودم را در طول چهار فصل افزایش ندادم. ندادم. درواقع مبلغ اولین قراردادم 800 هزار دلار برای هر فصل بود و آخرین قراردادم هم که روز بازی با الجزیره امضا کردم، 800 هزار یورو بستم و تصمیم این بود که قراردادها از دلار به یورو تبدیل شود.

?رقم پایه قرارداد همانطور که گفتم ثابت بود اما آپشن ها درصورتی فعال می شود که شما موفقیت ایجاد کنید. مثلا موفقیت ما در راهیابی به فینال لیگ قهرمانان، چند میلیون دلار برای پرسپولیس درآمدزایی کرد و در این میان، چند صد هزاردلار هم پاداش من بود. همینطور قهرمانی ها و عناوین دیگر. درواقع در دوره چندساله حضور ما، برند و اعتبار پرسپولیس تقویت شد و چند برابر پولی که پرسپولیس باید به کادرفنی پرداخت می کرد را چه با پاداش های مستقیم AFC و چه با قوی شدن برند و فرصت بستن قراردادهای بهتر تجاری تامین کرد. همین معادله ساده باعث می شود که من به راحتی و بدون شرم درباره قرارداد خودم حرف بزنم. درواقع من و دستیارانم برای سنت به سنت مبلغی که در قراردادمان قید شده بود، زحمت کشیدیم و ایجاد اعتبار و افتخار برای باشگاه کردیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید