کد خبر:38740
پ

برانکو ایوانکویچ: اسکوچیچ تصور می کند میخواهم جای او را بگیرم

برانکو ایووانکویچ سرمربی سابق پرسپولیس و فعلی تیم ملی عمان مدعی شد دراگان اسکوچیچ فکر می‌کند علیه او کار می‌کنم؛ او حتی تماس‌هایم را پاسخ نمی‌دهد. برانکو که روز گذشته مدعی شده بود بدون هیچ مشکلی می تواند با پرداخت مبلغی، از تیم ملی عمان جدا شود، در واقع سیگنالی برای روسای بعدی فدراسیون فوتبال […]

برانکو ایووانکویچ سرمربی سابق پرسپولیس و فعلی تیم ملی عمان مدعی شد دراگان اسکوچیچ فکر می‌کند علیه او کار می‌کنم؛ او حتی تماس‌هایم را پاسخ نمی‌دهد.

برانکو که روز گذشته مدعی شده بود بدون هیچ مشکلی می تواند با پرداخت مبلغی، از تیم ملی عمان جدا شود، در واقع سیگنالی برای روسای بعدی فدراسیون فوتبال ایران فرستاد که می تواند به عنوان گزینه ای برای جانشینی اسکوچیچ مطرح باشد؛ همین مسئله به مذاق اسکوچیچ خوش نیامد و دیگر پاسخ برانکو را نمی دهد. در همین خصوص برانکو گفت:

 

برانکو ایوانکویچ: اسکوچیچ تصور می کند میخواهم جای او را بگیرم

▫️هیچکس به صورت رسمی از ایران با من تماس نگرفت بلکه خبرنگاران و کسانی که نزدیک به فدراسیون هستند تماس گرفتند. آنجا درباره کارلوس کی‌روش و من به عنوان افرادی که احتمالا بتوانیم جایگزین سرمربی ایران شویم صحبت شد اما من در پاسخ به این مسئله گفتم قرارداد دارم و تا زمانی که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران است، دوست ندارم به هیچ وجه صحبتی درباره این تیم بکنم.

▫️من همان زمان خواستم با اسکوچیچ وارد تماس بشوم و به او توضیح بدهم این خلاف واقعیت است و من هیچگونه اقدامی در این خصوص علیه او نکردم اما متاسفانه اسکوچیچ با این تصور که من علیه او کار می‌کنم، به هیچ وجه نخواست به هیچکدام از تماس های من پاسخ بدهد.

 

پی نوشت: گفتنیست در زمان حضور کارلوس کیروش نیز مربی پرتغالی مدعی بود، برانکو تحرکاتی انجام داده تا جای او در جام جهانی 2018 را بگیرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید