کد خبر:10884
پ

بحران عجیب در پرسپولیس در خط دفاعی | پایه های امپراطوری یحیی لرزید

در حالی که بسیاری از پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس سعی دارند با بی اهمیت جلوه دادن خروج چند بازیکن پرسپولیس از این تیم، همچنان به آینده این تیم امیدوار باشند اما به نظر می رسد مشکل پرسپولیس در خط دفاعی جدی تر از آن است که تنها با ان شالله و ماشالا حل شود.   […]

در حالی که بسیاری از پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس سعی دارند با بی اهمیت جلوه دادن خروج چند بازیکن پرسپولیس از این تیم، همچنان به آینده این تیم امیدوار باشند اما به نظر می رسد مشکل پرسپولیس در خط دفاعی جدی تر از آن است که تنها با ان شالله و ماشالا حل شود.

 

بحران عجیب در پرسپولیس در خط دفاعی | پایه های امپراطوری یحیی لرزید

در حال حاضر پرسپولیس تنها از 3 مدافع مرکزی تخصصی به نام های سید جلال حسینی 39 ساله، محمد حسین کنعانی زادگان 26 ساله و احسان حسینی 22 ساله بهره می برد و به جز سعید آقایی، بازیکن دیگری در پست دفاع چپ بازی نمی کند.

 

در حال حاضر محمد انصاری و محمد نادری با قابلیت بازی در دفاع چپ و دفاع مرکزی از تیم خارج شده اند و  محسن ربیع خواه هم که توانایی بازی در پست دفاع چپ در زمان برانکو را نشان داده بود نیز از تیم کنار گذاشته شد. و مهمترین و جنجالی ترین جدایی فصل پرسپولیس هم به جدایی شجاع خلیل زاده از قلب خط دفاعی پرسپولیس بر می گردد که حسابی یحیی گل محمدی را در وضعیت بحرانی قرار داده است.

 

یحیی که نشان داده اعتقاد زیادی به بازی سید جلال حسینی ندارد و زوج اصلی خط دفاعی او را شجاع و کنعانی تشکیل می دادند، در آستانه دو هفته مانده به شروع لیگ مجبور است بر روی استفاده از مدافع 39 ساله خود در کنار کنعانی زادگان حساب باز کند و این درحالیست که در صورت محرومیت یا مصدومیت هر یک از این بازیکنان نیز گزینه جانشین مطمئنی برای آنها وجود ندارد و کادر فنی پرسپولیس نمی تواند به یکباره احسان حسینی 22 ساله را وارد یک چالش سنگین در ترکیب اصلی تیم کند.

 

قانون منع جذب بازیکن خارجی نیز دست پرسپولیس را برای خرید یک مدافع خوب خارجی بسته است و با توجه به اینکه در انتهای فصل نقل و انتقالات به سر می بریم، تقریباً بازیکنان خوب شاغل در لیگ برتر نیز تیمهای جدید خود را پیدا کرده اند و تنها امید پرسپولیس به این است که  بتواند با 1-2 بازیکن با کیفیت از لیگ 1 به توافق برسد چرا که گزینه با کیفیت در لیگ برتر که شرایط حضور در پرسپولیس را داشته باشد، فعلاً روی میز نیست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید