کد خبر:14264
پ

بحران بازوبند کاپیتانی در استقلال با مصدومیت سریالی کاپیتان ها

با مصدومیت وریا غفوری استقلال کاپیتان اول خود را حداقل برای یک هفته در اختیار ندارد و همین مسئله علامت سوال بزرگی برای کادر فنی برای انتخاب کاپیتان تیم در بازی مقابل صنعت نفت ایجاد کرده است.     بحران بازوبند کاپیتانی در استقلال با مصدومیت سریالی کاپیتان ها استقلال در دیدار با نفت َآبادان […]

با مصدومیت وریا غفوری استقلال کاپیتان اول خود را حداقل برای یک هفته در اختیار ندارد و همین مسئله علامت سوال بزرگی برای کادر فنی برای انتخاب کاپیتان تیم در بازی مقابل صنعت نفت ایجاد کرده است.

 

 

بحران بازوبند کاپیتانی در استقلال با مصدومیت سریالی کاپیتان ها

استقلال در دیدار با نفت َآبادان که روز دوشنبه در ورزشگاه ازادی برگزار می شود، کاپیتان اول خود یعنی وریا غفوری را در اختیار ندارد پس بازوبند کاپیتانی استقلالی ها روی دست بازیکن دیگری خواهد نشست.

حسین حسینی کاپیتان دوم استقلال در این فصل است که به دلیل گل نخوردن های رشید مظاهری در دو بازی مقابل ماشین سازی و پیکان، نیمکت نشین خواهد بود. بعد از حسین حسینی، فرشید اسماعیلی کاپیتان بعدی استقلالی ها است که او هم به دلیل مصدومیت این بازی را از دست می دهد.

بعد از غفوری، حسینی و اسماعیلی این فرشید باقری است که از لحاظ سابقه باید کاپیتان استقلالی ها در دیدار مقابل حریف آبادانی باشد. با توجه به مصدومیت مسعود ریگی، احتمال حضور باقری در ترکیب استقلال بالا می رود و او باید برای اولین بار بازوبند کاپیتانی استقلال را ببندد.

اما در صورت نیمکت نشینی فرشید باقری که دو هفته قبل روی نیمکت استقلال نشست، داریوش شجاعیان و مهدی قائدی بازیکنانی هستند که شانس بستن بازوبند دارند. این دو بازیکن هر دو در یک سال به جمع آبی پوشان اضافه شده اند اما داریوش شجاعیان به دلیل سن و تجربه بیشتر در صورت قرار گرفتن در ترکیب فیکس بازوبند را می بندد و در صورت نیمکت نشینی شجاعیان، مهدی قائدی باید برای اولین بار در اولین بازی پس از تولد 22 سالگی اش بازویند کاپیتانی استقلال را ببندد. فرشید باقری، داریوش شجاعیان و مهدی قائدی به ترتیب گزینه های کاپیتانی استقلال در غیاب سه کاپیتان اصلی هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید