کد خبر:19489
پ

با حضور ترابی کدام ستاره پرسپولیس نیمکت نشین می شود؟

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان مهدی ترابی انروز قراردادش را با گرسپولیس به مدت یک فصل و نیم منعقد کرد تا سرمربی پرسپولیس یکی از خوشحالترین افراد از وقوع این اتفاق باشد.   با حضور ترابی کدام ستاره پرسپولیس نیمکت نشین می شود؟   اما نکته جالب در خصوص بازگشت ترابی به […]

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان مهدی ترابی انروز قراردادش را با گرسپولیس به مدت یک فصل و نیم منعقد کرد تا سرمربی پرسپولیس یکی از خوشحالترین افراد از وقوع این اتفاق باشد.

 

با حضور ترابی کدام ستاره پرسپولیس نیمکت نشین می شود؟

 

اما نکته جالب در خصوص بازگشت ترابی به پرسپولیس اینکه حضور این بازیکن در ترکیب پرسپولیس منجر به نیمکت نشین شدن یکی از اضلاع تهاجمی پرسپولیس خواهد شد به طوری که اکنون از بین مهدی عبدی، وحید امیری، سیامک نعمتی، احسان پهلوان یکی می بایست روی نیمکت بنشیند که با توجه به هم پست بودن ترابی و پهلوان احتمال نیمکت نشینی او یا مهدی عبدی بیش از سایرین است.

 

این مشکل شیرین برای سرمربی پرسپولیس وقتی بیشتر می شود که بدانیم با بازگشت عیسی آل کثیر و کنعانی زادگان، دو ستاره دیگر از ترکیب پرسپولیس می بایست نیمکت نشین شوند و باید منتظر ماند و دید آیا یحیی قادر به مدیریت ستاره های نیمکت نشین خواهد بود یا خیر؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید