کد خبر:35510
پ

با تصمیم فرهاد مجیدی | وریا غفوری در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفت

تخلف انضباطی وریا غفوری کاپیتان استقلال در تمرین امروز  این تیم باعث نشد تا سرمربی استقلال از کنار موضوع ساده بگذرد و بدون شنیدن توضیحات او، وریا را در اختبار کمیته انضباطی باشگاه قرار داد.   با تصمیم فرهاد مجیدی | وریا غفوری در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفت وریا غفوری که از شنیدن خبر […]

تخلف انضباطی وریا غفوری کاپیتان استقلال در تمرین امروز  این تیم باعث نشد تا سرمربی استقلال از کنار موضوع ساده بگذرد و بدون شنیدن توضیحات او، وریا را در اختبار کمیته انضباطی باشگاه قرار داد.

 

با تصمیم فرهاد مجیدی | وریا غفوری در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفت

وریا غفوری که از شنیدن خبر فوق شوکه به نظر می رسید در واکتش به این موضوع گفت:

 

مدتها بود با درد انگشت پا بازی می کردم و در صحنه ای با یکی از بازیکنان برخوردی از همان ناحیه داشتم و به دلیل ترس از مصدومیت مجدد عصبی شدم و لگدی به یک بطری زدم و کاورم را از تن در آوردم. اما ظاهرا عده ای برای انتشار این خبر و گزارش به کمیته انضباطی هول بوده اند. من از فرهاد مجیدی تعجب می کنم که بدون شنیدن توضیحات من،  موضوع را تا کمیته انضباطی باشگاه کشاند. در صورت ادامه این روند من هم حرفهایی برای گفتن خواهم داشت…

 

به نظر می رسد فرهاد مجیدی منتظر جرقه ای برای کنار گذا‌شتن وریا غفوری بوده که با این واکنش تند به استقبال کاپیتان تیمش رفته است. اگرچه او برقراری نظم در تمرینات را الگوی خود قرار داده و حتی برادر خود را نیز با جریمه نقدی ومحرومیت مواجه کرد اما شاید بهتر بود در چنین شرایطی که دشمنان استقلال برای ضربه زدن به این تیم صف کشیده اند، او آتش بیار معرکه نمی شد و یک حاشیه جدید به استقلال اضافه نمی کرد.

 

اگرچه از رفتار غیرحرفه ای وریا غفوری نمی توان به سادگی گذشت و او به واسطه مصدومیتش فرسنگ ها از شرایط آرمانی خود فاصله دارد اما به نظر می رسد اتفاق اخیر، خط پایانی در همکاری مجیدی و غفوری باشد چرا که اگر مجیدی از شرایط غفوری رضایت داشت، به سراغ جذب صالح حردانی نمی رفت و علت عصبیت های اخیر غفوری نیز ریشه در نیمکت نشینی های پیاپی این بازیکن دارد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • رضا 21 فوریه 2022 / 8:11 ب.ظ

    هیچی بابا دستی دستی داریم اوضاع را خراب می کنیم غفوری معمولی بود ولی سگش از رامین رضاییان و … بهتره

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید