کد خبر:43934
پ

با برکناری حمید مطهری از هدایت نساجی | کار پرسپولیس سخت شد

شب گذشته حمید مطهری به دلیل کسب نتایج ضعیف از هدایت نساجی برکنار شد تا کار پرسپولیس در هفته آخر لیگ برتر مقابل این تیم با مربی اسپانیایی جدید خود سخت شود. بسیاری از هواداران پرسپولیس که پس از برتری 3 گله مقابل ملوان به قهرمانی تیمشان بیش از پیش امیدوار شده بودند و تنها […]

شب گذشته حمید مطهری به دلیل کسب نتایج ضعیف از هدایت نساجی برکنار شد تا کار پرسپولیس در هفته آخر لیگ برتر مقابل این تیم با مربی اسپانیایی جدید خود سخت شود.

بسیاری از هواداران پرسپولیس که پس از برتری 3 گله مقابل ملوان به قهرمانی تیمشان بیش از پیش امیدوار شده بودند و تنها بازی دشوار تیمشان تا انتهای فصل را مقابل استقلال می دانستند، حالا با یک تغییر و تحول ناگهانی مواجه شده اند که بازی هفته آخر آنها مقابل نساجی را هم تا حد زیادی دشوار کرده است.

اگرچه تا قبل از این بازی پرسپولیس مقابل گل گهر هم سخت تلقی می شد اما با جدا شدن امیرقلعه نویی از کادر فنی این تیم، دیگر خبری از تیم مدعی و قدرتمند سابق گل گهر نیست.

در بین سه تیم مدعی، هر 5 بازی استقلال سخت و دشوار به حساب می آید و سپاهانی ها ساده ترین راه را برای قهرمانی در پیش دارند و مسابقات پرسپولیس تا هفته آخر متعادل ارزیابی می شود.

به نظر شما تکلیف قهرمانی لیگ برتر در هفته آخر مشخص می شود؟ جایی که استقلال می بایست به مصاف تراکتور برود و پرسپولیس با نساجی بازی کند و سپاهانی ها هم در کرمان به مصاف مس بروند.

نکته حائز اهمیت اینکه پرسپولیس و سپاهان در هفته آخر مهمان هستند و استقلال در تهران میزبان تراکتور است که شاید رکورد حضور تماشاگر در این فصل از فوتبال ایران شکسته شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید