کد خبر:15980
پ

با استدلال عجیب مدیر پرسپولیسی: شیطان راه درست را می رود!؟

ابراهیم شکوری که این روزها در قامت یک هوادار نوجوان و احساساتی از هر تریبونی برای ابراز وجود و کسب محبوبیت نزد هواداران پرسپولیس استفاده می کند، در جدیدترین پست خود در واکنش به اعتراض تیمهای لیگ برتری به جانبداری سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال از تیم پرسپولیس، پستی عجیب منتشر کرد که مشخص نیست […]

ابراهیم شکوری که این روزها در قامت یک هوادار نوجوان و احساساتی از هر تریبونی برای ابراز وجود و کسب محبوبیت نزد هواداران پرسپولیس استفاده می کند، در جدیدترین پست خود در واکنش به اعتراض تیمهای لیگ برتری به جانبداری سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال از تیم پرسپولیس، پستی عجیب منتشر کرد که مشخص نیست منشا این سخن از کجاست و بر چه اساسی او به این سخن پناه برده است چرا که اصولاً با کمی تامل می توان دریافت این سخن از پایه و اساس غلط است!

 

با استدلال عجیب مدیر پرسپولیسی: شیطان راه درست را می رود!؟

با استدلال عجیب مدیر پرسپولیسی : شیطان راه درست را می رود!؟

شکوری در حالی مدعی شده که وقتی همه بر علیه تو شدند، پس بدان راهت را درست می روی که این گزاره از نظر منطقی در بیشتر موارد دق نمی کند به عنوان مثال همه بر علیه شیطان هستند، آیا شیطان راهش را درست می رود دکتر شکوری؟

اینکه شکوری در مقام دفاع از تیمش در مقابل تیمهای دیگر بر بیاید امری طبیعی است اما ای کاش با ادبیاتی سنجیده تر اینکار را انجام می داد. شکوری در حالی از واژه همه استفاده کرده که خود جواب خودش را در خصوص شرایط این روزها و موضوع اعتراض تیم ها داده است. چرا که اگر تنها دو سه تیم رقیب پرسپولیس در مسیر قهرمانی این اعتراضات را مطرح می کردند، آنگاه می شد اعتراضات را به رقابت تیمهای مدعی قهرمانی نسبت داد اما وقتی تیمی مثل نساجی یا ذوب اهن، فولاد و پیکان، گل گهر و … که رقیب پرسپولیس در مسیر قهرمانی نیستند نیز به این موضوع اعتراض می کنند، این اعتراض از دایره رقابت و بعضاً حسادت تیمهای رقیب پرسپولیس برای قهرمانی خارج می شود.

در تمام دنیا به نظر اکثریت احترام گذاشته می شود اما تنها در ایران بود که در فصل گذشته 15 تیم خواستار لغو لیگ بودند اما در نهایت سازمان لیگ تنها حرف 1 تیم را پیش برد و ادامه لیگ را برگزار کرد و امروز نیز اکثر تیمها به برنامه بازیها معترضند و به زعم تیم های دیگر، تنها پرسپولیس است که از این برنامه نفع می برد اما در نهایت همین برنامه اجرایی می شود!

در این شرایط  شاید شما به عنوان باشگاه پرسپولیس راه اشتباه را نروید و در جریان بسیاری از اتفاقات پشت پرده نباشید اما قطعاً اعتراض تیم ها به همان مقام بالادستی است که در چند سال اخیر با دستورات از بالا در مقاطع مختلف از تیم شما حمایت کرده است (چه شما متوجه شده باشید چه نشده باشید).

اینکه باشگاه پرسپولیس در جواب منتقدین مدعی است مگر ما برنامه مسابقات را نوشته ایم، حرفی درست و منطقی است اما اعتراض تیم ها به دخالت آن مقام بالادستی است که چتر حمایتی خود را بر روی پرسپولیس قرار داده و بر روی برنامه از پیش تعیین شده سازمان لیگ نیز تغییراتی به صلاحدید خود به نفع یک تیم و به ضرر سایر تیم ها اعمال می کند.

متاسفانه یا خوشبختانه در جریانات اخیر مشخص شد در چند سال اخیر چه نهادی و از کدام وزارتخانه با دستورات از بالای خود، سمت و سوی بازی های لیگ را به سمت دلخواه خود برده که تعویق در شروع بازیهای لیگ نوزدهم و بیستم و همچنین فراری دادن مربیان تیم های رقیب و البته گرفتن مربی حریف با زور و ارعاب مالک آن، تنها بخشی از مصادیق دخالت حمایتی ایشان در فوتبال بوده است که تغییر در برنامه از پیش تعیین شده سازمان لیگ نیز به کارنامه تاریک ایشان اضافه شد.

 

پی نوشت: تاریخ فراموش نمی کند که ابراهیم شکوری در مقام دبیر کلی فدراسیون فوتبال چه سنگ اندازی هایی در مسیر پیوستن آیاندا پاتوسی به استقلال و دیپورت میلیچ از فرودگاه انجام داد و خود او بهتر از هر فرد دیگری به قواعد بازی های پشت پرده ای که در 4 سال اخیر بر فوتبال ایران حاکم بوده آشنایی کامل دارد؛ قواعدی که به سبب همان قواعد او بدون سابقه مدیریتی به فدراسیون فوتبال راه یافت و امروز در تیم بزرگ پرسپولیس معاون مدیرعامل است!

دیدگاه کاربران 9 دیدگاه
  • بنده 29 دسامبر 2020 / 3:03 ب.ظ

    نویسنده متن هر وقت جواب بازی نکردن استقلال مقابل تیم پارس جنوبی را گفتی آنوقت بیا مطلب بنویس.

  • ابی 29 دسامبر 2020 / 10:27 ق.ظ

    ما استقلالی ها از زر زر کردن شماها و فحش دادنتون خوشحالیم چون شخصیت و فرهنگ هر دو جبه قشنگ معلومه دوما حرف های ما دروغ نیست اگه بابا مسعود نبود شما لنگیا الان آخر جدول بودین سوما استقلال هروقتی که قوی شده خرابش کردن دوره استراماچونی زود یادت رفته؟؟؟؟ اگه بود قهرمان همه چی میشدیم ولی فراریش دادن خداراشکر که استقلالیم و این همه دشمن داره تا بزنش زمین و همش برای سوگولی حکومتی باشه پس ساکت شو برو تو لونت

  • مهدی 29 دسامبر 2020 / 12:27 ق.ظ

    ما پرسپولیسیها از این دروغها و تهمتهای شما خوشحالیم.چون هیچ چیز دیگه نمیتونه اینطوری به بازیکنانمون انگیزه قهرمانی بده.خدایا شکرت که اینقدر قوی شدیم. حالا بهانه جدید تعداد بازی نابرابر رو اختراع کردند.راستی اگه وقت برای چیزهای دیگه غیر دروغ و تهمت دارید یه نگاه به جدول لیگهای اروپایی مثل اسپانیا و ایتالیا و انگلیس هم بندازید…راستی اگه پارسال اشتباهات داوری نبود استقلال سهمیه پلی اف میگرفت آخر فصل؟راستی اگه اشتباهات نبود الان استقلال چندم بود؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید