کد خبر:39313
پ

با ادامه لج و لجبازی استقلال و ارسلان مطهری | کاوه رضایی تا نیم فصل بیرون می ماند؟

استقلال سرانجام برای مطهری تصمیم گرفت. با ادامه لج و لجبازی استقلال و ارسلان مطهری | کاوه رضایی تا نیم فصل بیرون می ماند؟ باشگاه استقلال به ارسلان مطهری اعلام کرد از امروز موظف با دستیار مربی بدنساز استقلال به صورت انفرادی تمرین کند. ارسلان مطهری که با نظر ساپینتو در فهرست مازاد استقلال قرار […]

استقلال سرانجام برای مطهری تصمیم گرفت.

با ادامه لج و لجبازی استقلال و ارسلان مطهری | کاوه رضایی تا نیم فصل بیرون می ماند؟

باشگاه استقلال به ارسلان مطهری اعلام کرد از امروز موظف با دستیار مربی بدنساز استقلال به صورت انفرادی تمرین کند. ارسلان مطهری که با نظر ساپینتو در فهرست مازاد استقلال قرار داشت، حاضر به فسخ قرارداد با این باشگاه نشد با خشم مدیران این تیم روبرو شده است.

ارسلان مطهری با تصمیم باشگاه استقلال از امروز موظف زیر نظر دستیار بدنساز استقلال به صورت انفرادی تمرین کند. مطهری امروز ساعت ۱۲ ظهر در اوج گرمای تابستان مجبور شد تمرینات انفرادی را پشت سر بگذارد.
🔹پیگیری‌ها نشان می‌دهد باشگاه استقلال در حالی درخواست خروج نام ارسلان مطهری از لیست را به سازمان لیگ ارائه کرده که طبق قوانین این درخواست آبی‌ها راه به جایی نخواهد برد و نام مطهری حداقل تا نیم‌فصل در لیست استقلال باقی خواهد ماند.

🔹باشگاه استقلال برای ارسلان مطهری در فصل جاری کارت بازی دریافت کرده‌ و او در دیدار مقابل سپاهان نیز برای تیمش بازی کرد و به این ترتیب آبی‌ها نمی‌توانند نام او را از لیست خارج و کارت بازی برای یک بازیکن دیگر دریافت کنند.

🔹باشگاه استقلال قصد داشت با خروج نام مطهری، کاوه رضایی را به لیست تیم در فصل بیست‌و‌دوم اضافه و کارت بازی برای این بازیکن دریافت کند. پیگیری‌ها در این زمینه نشان می‌دهد آبی‌های پایتخت حداقل تا نیم‌فصل برای اضافه کردن نام کاوه رضایی به لیست باید صبر کنند.

مگر اینکه کاوه رضایی تصمیم دیگری بگیرد و برای فرار از این بحران در آستانه جام جهانی قید حضور در استقلال را بزند و راهی تیم دیگری شود تا فیکس بازی کند که در این صورت، باشگاه استقلال به واسطه سوء مدیریت مدیرانش، بازنده بزرگ خواهد بود چرا که هم ارسلان و هم کاوه را از دست خواهد داد کما اینکه همین حالا نیز هر دو بازیکن را تا نیم فصل در اختیار نخواهد داشت.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • رضا 24 آگوست 2022 / 10:09 ب.ظ

    به درک کاوه بیرون بمونه. ما ارسلان آماده رو داشتیم برای یک اسم انداختیمش بیرون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید