کد خبر:39368
پ

بانوان استقلالی و باشگاه استقلال نشان دادند لیاقت آزادی را ندارند

در حالی که با لابی های زیاد سرانجام مجوز حضور بانوان در استادیوم آزادی فراهم شده بود، اما باشگاه استقلال و به طور خاص برخی بانوان استقلالی حاضر در استادیوم نشان دادند لیاقت حضور در ورزشگاه آزادی و تماشای مسابقه فوتبال از نزدیک را ندارند.   بانوان استقلالی و باشگاه استقلال نشان دادند لیاقت آزادی […]

در حالی که با لابی های زیاد سرانجام مجوز حضور بانوان در استادیوم آزادی فراهم شده بود، اما باشگاه استقلال و به طور خاص برخی بانوان استقلالی حاضر در استادیوم نشان دادند لیاقت حضور در ورزشگاه آزادی و تماشای مسابقه فوتبال از نزدیک را ندارند.

 

بانوان استقلالی و باشگاه استقلال نشان دادند لیاقت آزادی را ندارند

در روزی که انتظار می رفت شعارها و فضای استادیوم آزادی به لطف حضور بانوان از شعارهای رکیک مرسوم پاکسازی شده باشد، اما به شکل عجیبی در سوء مدیریت کامل باشگاه استقلال که این روزها تمامی هم ندارد، اینبار بانوان استقلالی بودند که با سر دادن شعاری زشت علیه رقیب سنتی، فضای استادیوم آزادی را به لجن کشیدند.

اینکه هواداران رقیب های سنتی علیه یکدیگر شعار بدهند و کری بخوانند جای تعجب ندارد اما نکته غم انگیز ماجرا جائیست که این شعارها حاوی الفاظ غیراخلاقی و بعضاً رکیک شود.

مسئولیت مدیریت سکوها (چه مردان چه زنان) ب عهده باشگاه میزبان است و کانون هواداران استقلال می بایست با اقداماتی، جلوی سر دادن این شعارها را می گرفت که این اتفاق رخ نداد تا در بازی بعدی پرسپولیس در آزادی که احتمالاً با حضور بانوان برگزار می شود نیز شاهد شعارهای متقابل باشیم و جو استادیوم ها به همان شکل سابق مسموم و مشمئزکننده باقی بماند.

با وجود اتفاقاتی که شب گذشته رخ داد حالا می توان به مسئولین حق داد که چرا مجوز حضور بانوان در استادیوم ها صادر نمی شد؛ چرا که احتمالاً آنها از تبعات آغشته شدن بانوان به شعارهای کثیف استادیومی با خبر بودند و تبعات این اثر را در جامعه می دانستند.

به راستی چه بر سر فرهنگ ایرانی امده که مرد و زن به این سادگی به خود اجازه می دهند در فضایی عمومی، علیه فرد یا تیمی، شعارهای غیراخلاقی سر دهند؟

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • آرین 4 سپتامبر 2022 / 9:46 ق.ظ

    نه ک هواداران پرسپولیس هیچ کاری نکردن دو روز بعدش😂

  • کیسه بی آبرو 27 آگوست 2022 / 12:22 ب.ظ

    چه عجب آفرین آقای حسام ملکی یکبار هم که شده حرف حق و درست رو زدید آفرین همیشه اینطور باشید

  • کوروش 27 آگوست 2022 / 8:59 ق.ظ

    والا 1- به برکت تصویر برداری عالی و تدوین تصاویر تلویزیونی توسط کارگردان و صدا سیمای لجن و فاسد ایران و برنامه کاملاً لنگی و فاسد فوتبال عنتر که کارشان شده لجاجت و کارشکنی با باشگاه استقلال و هوادارانش ، ما که تصاویر بازیم به زور دیدیم چه برسه به صدای ورزشگاه که کاملاً کم و قطع بود و چیزی نشنیدیم 2- تا زمانیکه از مدل برگزاری بازیها ( روز بازیها و ساعت بازیها ) گرفته تا داوری ها و اعمال و برخورد سازمان لنگ با استقلال و همین کارهای سخیف و بچگانه تلویزیون به اصطلاح ملی در بازیهای استقلال در مقایسه با تیم حکومت ( پیروزی ) ، عدالت رعایت نشود و سراسر تبعیض باشد انتظار رفتار درست و ادب از تماشاگر استقلال داشتن بی مورد است حال آنکه ، با وجود این همه تبعیض و لجاجت باز هم تماشگر استقلال از همشون با ادب تر و بهتر هستند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید