کد خبر:5306
پ

باشگاه پرسپولیس نسبت به تغییر داور دربی اعتراض کرد

علیضا اشرف مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس نسبت به تغییر داور دربی و دستور از بالا به حیدر بهاروند برای این مورد، اعتراض کرد و در صحبتهایی با بوی اتهام حمایت تشکیلات فدراسیون فوتبال از استقلال، این اتفاق را زیر سوال برد.   باشگاه پرسپولیس نسبت به تغییر داور دربی اعتراض کرد   اشرف در […]

علیضا اشرف مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس نسبت به تغییر داور دربی و دستور از بالا به حیدر بهاروند برای این مورد، اعتراض کرد و در صحبتهایی با بوی اتهام حمایت تشکیلات فدراسیون فوتبال از استقلال، این اتفاق را زیر سوال برد.

 

باشگاه پرسپولیس نسبت به تغییر داور دربی اعتراض کرد

 

اشرف در حالی استوری اعتراضی خود و موضع باشگاه پرسپولیس در این خصوص را مطرح کرده که زاهدی فر، بیشترین اشتباه تاثیرگذار را به ضرر استقلال در فصل جاری و فصل گذشته در بازیهای 6 امتیازی این تیم مقابل سپاهان و شهر خودرو سوت زده و اگر باشگاهی موضع اعتراضی به این اتفاق داشته باشد، آن باشگاه استقلال است نه پرسپولیس ! ضمناً به نظر می رسد دوستان فراموش کرده اند که در فصل گذشته با بیانیه نویسی برانکو ایوانکویچ در شب بازی پرسپولیس و سپاهان در اصفهان، موعود بنیادی فر تغییر کرد و علیرضا فغانی جایگزین وی شد و اتفاقاً در آن بازی، فغانی با یک اشتباه تاثیرگذار در دقایق پایانی، جلوی شکست سرخ ها در اصفهان را گرفت.

 

به نظر می رسداین جوسازی ها در راستای همان جنگ رسانه ای است که از مدتها پیش باشگاه پرسپولیس در مصاف های حساس این تیم، از آن برای تحت تاثیر گذاشتن بر روی نتیجه بازی استفاده کرده است چرا که با این جوسازی و دست پیش گرفتن می توانند اینگونه وانمود کنند که دستان پشت پرده مانع برد آنها در دربی شد و اگر برنده شوند نیز با زور و بازوی خود برنده شده اند! نمونه این اتفاق نیز در ابتدای فصل جاری رخ داد و مدیرعامل این تیم در صحبتهایی غیرمستند مدعی شد، فدراسیون فوتبال نمی خواهد پرسپولیس قهرمان شود اما در انتهای فصل شاهد تحقق قهرمانی پرسپولیس بودیم تا ثابت شود، این گونه جوسازی های رسانه ای به فرهنگ باشگاه پرسپولیس تبدیل شده است.

 

باشگاه پرسپولیس نسبت به تغییر داور دربی اعتراض کرد

 

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 23 آگوست 2020 / 9:51 ب.ظ

    وای از این تیم خاص حکومتی دیگه چقدر فساد فوتبالی و تبانی و دستور از بالا و امتیاز بدون بازی و جام بدون بازی و حمایتهای مشهود و علنی وزیر و رفقا و از همه مهمتر نابودی تیمهای مدعی برای بالا رفتن همین تیم خاص مانند تغییر کادر فنی تیمها و فراری دادن سرمربی با استفاده از رسانه ای کردن قراردادهد و نرساندن حقوق بموقع و نابود کردن تیم اصلی ایران با ندادن بوجه لرای تمدید بازیکنان شاکله اصلی تیم طی چند سال و ناداوریهای بودار متعفن واضح بضرر پرتفتخارترین ایران در آسیا و ….

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید