کد خبر:14226
پ

باشگاه پرسپولیس: علاقه ای به لغو بازیها نداریم!

خلاف حرف و حدیث هایی که مطرح شده، پرسپولیس تمایلی به لغو بازی هایش قبل از فینال آسیا ندارد پرسپولیس طبق اظهار نظر صریح یحیی گل محمدی تمایلی به برگزار نشدن بازی هایش ندارد. بازی پرسپولیس مقابل نساجی لغو شد و برگزاری دیدار پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان نیز در هاله ای از ابهام قرار […]

خلاف حرف و حدیث هایی که مطرح شده، پرسپولیس تمایلی به لغو بازی هایش قبل از فینال آسیا ندارد

پرسپولیس طبق اظهار نظر صریح یحیی گل محمدی تمایلی به برگزار نشدن بازی هایش ندارد.
بازی پرسپولیس مقابل نساجی لغو شد و برگزاری دیدار پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. اتفاقی که چندان مدنظر گل محمدی نیست.

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با شهر خوردو درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس درخواست تعویق دیدارهایش را داشته، چنین گفت:
چنین درخواستی نداشتیم و از سازمان لیگ هم به دلیل همکاری خوب تشکر می‌کنم. فقط خواستیم دیدار آخر ما با ذوب آهن یک هفته قبل از دیدار لیگ قهرمانان باشد. سه مسابقه‌ای که تا بازی نهایی لیگ قهرمانان پیش رو داریم، به ما کمک می‌کند تا به شرایط بازی برگردیم. البته باید خیلی هم مراقب باشیم تا در این شرایط کسی کرونا نگیرد و مشکلی برایش ایجاد نشود. بازی‌های لیگ برای قرار گرفتن در شرایط مسابقه و آمادگی خوب در دیدار فینال به ما کمک می‌کند.

نگاهی به این جملات نشان می دهد یحیی گل محمدی صراحتا تاکید کرده خواهان لغو بازی ها نیست اما واقعیت ماجرا این است که پرسپولیس و گل محمدی، همان قدر که دوست ندارند بازی های شان لغو شود، همان قدر هم دوست ندارند برای برگزاری مسابقات راهی شهرستان شوند چرا که به درستی این احتمال را می دهند که به واسطه ابتلای تعدادی از بازیکنان و کادر پزشکی به بیماری کرونا، دیدار فینال را از دست بدهند. کما این که در همین بازی های لیگ قهرمانان آسیا، دروازه‌بان تیم اولسان هیوندای کره جنوبی به دلیل ابتلا به کرونا در اردوی تیم ملی کشورش در اتریش و همین طور سه بازیکن دیگر این تیم به دلیل حضور در همان اردوی تیم ملی کره جنوبی در اتریش که محیط آن آلوده به کرونا بوده، با وجود تست منفی PCR پیش و پس از ورود به قطر، وارد قرنطینه ۱۴ روزه شدند. از این رو اگر هر کدام از بازیکنان پرسپولیس دچار این مشکل شوند، دیدار فینال را کلا از دست خواهند داد.

لغو دیدار پرسپولیس و نساجی بهترین نمونه برای تائید این ادعاست. پرسپولیس طبق اعلام گل محمدی دوست دارد با نساجی بازی کند اما در تهران. به همین دلیل نیز ابتدا از این باشگاه مازنی خواست تا در تهران حاضر شده و بازی رفت را در پایتخت برگزار کند. درخواستی که با مخالفت تیم حریف مواجه شد و حالا ممکن است بازی با ذوب آهن نیز با توجه به این که 7 نفر از اعضای این تیم به بیماری کرونا مبتلا شده اند، برگزار نشود که در این صورت پرسپولیس برخلاف نظر یحیی بدون برگزاری هیچ مسابقه ای در فینال لیگ قهرمانان اسیا حضور پیدا خواهد کرد.

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • محمود 5 دسامبر 2020 / 11:45 ق.ظ

    آره مشخصه. حالا که ذوب آهن قراره با تیم دومش تو دو هفته اینده شرکت کنه علاقمند شدید بیایید از هتل به استادیوم آزادی بازی کنید.قایمشهر هم نه چون اوف میشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید