کد خبر:13435
پ

باشگاه پرسپولیس خواستار محرومیت 4 ماهه شجاع خلیل زاده شد

پس از کش و قوس های فراوان در خصوص جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس، مسئولین این باشگاه طی درخواستی خواهان محرومیت 4 ماهه خلیل زاده شدند.   باشگاه پرسپولیس خواستار محرومیت 4 ماهه شجاع خلیل زاده شد کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال پس از بررسی اولیه مدارک باشگاه پرسپولیس علیه فسخ غیر قانونی شجاع […]

پس از کش و قوس های فراوان در خصوص جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس، مسئولین این باشگاه طی درخواستی خواهان محرومیت 4 ماهه خلیل زاده شدند.

 

باشگاه پرسپولیس خواستار محرومیت 4 ماهه شجاع خلیل زاده شد

باشگاه پرسپولیس خواستار محرومیت 4 ماهه شجاع خلیل زاده شد

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال پس از بررسی اولیه مدارک باشگاه پرسپولیس علیه فسخ غیر قانونی شجاع خلیل زاده و ترانسفر این بازیکن به باشگاه الریان قطر تصمیم به برگزاری جلسه بین دو طرف برای فردا چهارشنبه گرفته است.

وکلای باشگاه پرسپولیس لایحه شکایت خود را برای دریافت غرامت از این بازیکن و محرومیت چهار ماهه مدافع ملی پوش فصل گذشته خود طبق قوانین مربوط به نقل و انتقالات فیفا تنظیم کرده‌اند تا با ارائه مدارک مربوط به تمدید قرارداد خلیل زاده در اوایل فصل گذشته، فسخ یکطرفه او را پس از قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر و صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا زیر سوال ببرند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید