کد خبر:15456
پ

باشگاه پرسپولیس: تا علت لغو بازی ذوب آهن مشخص نشود، بازی نمی کنیم!

یکی از اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در تازه‌ترین اظهارنظر خود عنوان کرده از سوی باشگاه پرسپولیس ابدا نامه‌ای در مورد دلایل لغو بازی با ذوب‌آهن دریافت نکرده و مستنداتی هم نیامده که بخواهند به آن ورود کنند.   پاسخ جنجالی باشگاه پرسپولیس به بی اطلاعی فدراسیون در خصوص لغو بازی با ذوب آهن   […]

یکی از اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در تازه‌ترین اظهارنظر خود عنوان کرده از سوی باشگاه پرسپولیس ابدا نامه‌ای در مورد دلایل لغو بازی با ذوب‌آهن دریافت نکرده و مستنداتی هم نیامده که بخواهند به آن ورود کنند.

 

پاسخ جنجالی باشگاه پرسپولیس به بی اطلاعی فدراسیون در خصوص لغو بازی با ذوب آهن

 

🔺درهمین راستا و برای تنویر افکار عمومی اعلام می‌دارد روز 23 آذرماه، نامه باشگاه پرسپولیس خطاب به حیدر بهاروند ریاست محترم سازمان لیگ ارسال شد و در آن نامه، خواستار روشن شدن سه موضوع در خصوص لغو دیدار با ذوب‌آهن اصفهان بودیم:
یک) اعلام دقیق دلایل لغو این دیدار.
دو) ایجاد شرایط برابر پس از بازگشت از فینال لیگ قهرمانان آسیا برای تیم‌ها و جلوگیری از ایجاد فشردگی مسابقات.
سه) پیگیری موضوع لغو بازی و تخلفات احتمالی باشگاه ذوب‌آهن در رعایت پروتکل‌های اعلامی.

🔺با این حال، بابت بی‌اطلاعی یکی از اعضای کمیته انضباطی از دریافت چنین نامه‌ای تعجب می‌کنیم؛ آن هم در شرایطی که ظهر امروز، پیرو اعتراض قبلی خود، نامه جدیدی به سازمان لیگ ارسال کردیم و خواستار تعیین تکلیف فوری دیدار با ذوب‌آهن شدیم.

🔺باید دید به چه دليلی دوستان ما در کمیته انضباطی حتی از ارسال نامه باشگاه هم ابراز بی‌اطلاعی مي‌كنند و از کلمه «ابدا» درمورد دریافت نامه سود می‌برند. بدون تردید ساختار اداری و ثبت شماره نامه در دبیرخانه بهترین راه برای کشف حقیقت است. در نهایت اینکه انتظار می‌رود مسئولان محترم فدراسیون فوتبال در قبال مصاحبه‌هاي بدون اطلاع مسئولان مربوطه خود سختگیری بیشتری به خرج دهند و به جای تکذیب فوری مسائل یا اظهارنظر بدون مطالعه، به بررسی بیشتر موارد حرفه‌ای و شغلی خود بپردازند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید