کد خبر:38977
پ

باشگاه ذوب آهن: اسدبیگی برای پرسپولیس بازی کند، 3 بر 0 می شود

احسانی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در خصوص وضعیت اسدبیگی و انتقالش به پرسپولیس این تیم را تهدید کرد. باشگاه ذوب آهن: اسدبیگی برای پرسپولیس بازی کند، 3 بر 0 می شود ▫️مستندات را کامل کردیم و به زودی شکایت را به صورت رسمی ثبت خواهیم کرد. ما به باشگاه پرسپولیس نامه زدیم و جوابی نگرفتیم […]

احسانی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در خصوص وضعیت اسدبیگی و انتقالش به پرسپولیس این تیم را تهدید کرد.

باشگاه ذوب آهن: اسدبیگی برای پرسپولیس بازی کند، 3 بر 0 می شود

▫️مستندات را کامل کردیم و به زودی شکایت را به صورت رسمی ثبت خواهیم کرد. ما به باشگاه پرسپولیس نامه زدیم و جوابی نگرفتیم و به همین خاطر روال قانونی را طی خواهیم کرد. ما کارهایی که باید را انجام دادیم اما قبل از اینکه چنین کاری کنیم، مسالمت آمیز نامه نگاری کردیم تا این مسئله مسالمت آمیز حل شود اما پاسخی به ما ندادند و تماسی هم نگرفتند و در واقع ما مجبور شدیم که به سمت شکایت برویم و نتیجه هرچه که باشد هم مسئولیت آن برعهده باشگاه پرسپولیس است چون ما فرصت جلوگیری از جریمه و محرومیت را به آنها دادیم.

▫️اول ما نامه اول را زدیم که این بازیکن تحت قرارداد ماست و شما نمی‌توانید با او قرارداد ببندید. بازیکن یک ماه و خرده‌ای با ما تمرین کرده و در بازیهای دوستانه حضور داشته؛ مگر می‌شود بازیکنی در این سطح بدون قرارداد بیاید و سلامتی‌اش را به خطر بیاندازد و در تمرینات شرکت کند؟ معلوم است که قرارداد بسته و این موضوع را خودش هم قبول دارد. بعد نامه زدیم که این قضیه را تعیین تکلیف کنید و ما این فرصت را دادیم که همه چیز مسالمت آمیز حل شود و کار به جریمه و محرومیت نرسد اما هیچ پاسخی نگرفتیم و الان هم حق خود می‌دانیم با مدارکی که داریم، طرح دعوا کنیم.

▫️این حق باشگاه ما است در صورتی که در بازی رودررو از هر بازیکن غیرمجازی استفاده شود، شکایت کنیم و این کار را هم خواهیم کرد. نمی‌دانم می‌خواهند هشدار تلقی کنند یا هرچیز دیگری. آنها از این بازیکن استفاده کنند یا نکنند، ما شکایت می‌کنیم و در صورت استفاده، شکایت بازیکن غیرمجاز را هم خواهیم داشت که تبعات خودش را دارد. قطعا برای این موضوع قوانین وجود دارد و در سالهای گذشته نیز دیدیم که در پرونده مشابه چه احکامی صادر شد. هرکسی که با مسائل حقوقی آشنا باشد هم به این موضوع واقف هستند اما نمی‌خواهند ترتیب اثر بدهند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کیسه ی بی آبرو 11 آگوست 2022 / 5:54 ب.ظ

    اقای مسعود صفایی شما پیش پیش حکم صادر نکن لطفا و یکطرفه به محکمه نرو

    ————

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید