کد خبر:37130
پ

باشگاه استقلال کفش طلای شیخ دیاباته را می خواهد

در حالی که هفته های پایانی لیگ برتر را پشت سر می گذاریم، مسئولین باشگاه استقلال خود را مهیای برگزاری جشن قهرمانی تیمشان در لیگ بیستم می کنند. اما از گوشه و کنار خبر می رسد استقلالی ها پیگیر دریافت جایزه تندیس کفش طلای شیخ دیاباته که مربوط به دو فصل قبل است و بنا […]

در حالی که هفته های پایانی لیگ برتر را پشت سر می گذاریم، مسئولین باشگاه استقلال خود را مهیای برگزاری جشن قهرمانی تیمشان در لیگ بیستم می کنند. اما از گوشه و کنار خبر می رسد استقلالی ها پیگیر دریافت جایزه تندیس کفش طلای شیخ دیاباته که مربوط به دو فصل قبل است و بنا به دلایل واهی به این بازیکن اهدا نشد، هستند تا با دعوت از دیاباته و اهدای این جایزه به وی، از او تقدیر کرده باشند.

آبی های تهران در حالی قهرمانی در لیگ بیست و یکم را جشن می گیرند که تقریباً همه رکوردهای ممکن را به نام خود ثبت کرده اند و سیدحسین حسینی در فصل جاری به عنوان بهترین دروازه بان فصل رسید چرا که از حیث تعداد کلین شیت او با 21 کلین شیت بیشترین تعداد بسته نگه داشتن دروازه ش را در بین دروازه بان های حال حاضر لیگ برتری ثبت کرد.

البته آبی ها در صورت نباختن در بازی اخر مقابل نفت مسجد سلیمان به یک رکورد تاریخی دیگر دست پیدا خواهند کرد و به عنوان اولین قهرمان فوتبال ایران می رسند که بدون باخت، به عنوان قهرمانی دست پیدا کرده است. در همه جای دنیا مرسوم است جامی موسوم به کاپ طلایی بابت این رکورد نادر به تیم قهرمان اهدا می شود اما ظاهراً خبری از اهدای کاپ طلایی به استقلال در جشن قهرمانی نخواهد بود.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید