کد خبر:44024
پ

باشگاه استقلال: مسئول پرسپولیسی آماده حضور در دادسرا باشد

سمیعی معاون حقوقی استقلال گفت کسانی که اتهام تبانی را به جهت ایجاد حواشی برای باشگاه استقلال قبل از دربی مطرح کرده‌اند، آماده حضور در دادسرا باشند و بدانند از حق استقلال نمی‌گذریم. از کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال تعجب می‌کنیم که چرا به این مسائل ورود نمی‌کنند. انتظار داریم این کمیته‌ها به عنوان […]

سمیعی معاون حقوقی استقلال گفت کسانی که اتهام تبانی را به جهت ایجاد حواشی برای باشگاه استقلال قبل از دربی مطرح کرده‌اند، آماده حضور در دادسرا باشند و بدانند از حق استقلال نمی‌گذریم.

🔹

از کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال تعجب می‌کنیم که چرا به این مسائل ورود نمی‌کنند. انتظار داریم این کمیته‌ها به عنوان رکن قضایی وارد شوند تا فضای فوتبال را به سمت دیگری نبرند.

🔹

اینکه برخی‌ از پیروزی‌های استقلال ناراحت هستند، طبیعی است ولی اینکه بخواهند فضای دربی را تحت الشعاع قرار دهند، قابل گذشت نیست. در خصوص ساپینتو سریع السیر رأی سنگین صادر می‌شود اما درباره پرونده‌های مشابه با وجود گذشت ماه‌ها هیچ خبری نیست.

پی نوشت: به نظر می رسد فرد مورد نظر سمیعی، کسی نباشد جز حسین قدوسی و سپهر حیدری که پس از اتمام بازی استقلال و هوادار شائبه کم کاری کادر فنی و بازیکنان هوادار را در صفحه شخصی خود مطرح کردند و حالا باید با مستنداتی که احتمالاً وجود ندارد، در دادسرا بابت پست های خود توضیح دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید