کد خبر:43487
پ

باشگاه استقلال سند پنالتی بودن خطا روی میرزایی را منتشر کرد

پنالتی بحث برانگیز دقایق پایانی به سود استقلال در بازی گل گهر نظرات مختلف کارشناسان داوری را در پی داشت. اما باشگاه استقلال سند پنالتی بودن خطا روی میرزایی را منتشر کرد. باشگاه استقلال سند پنالتی بودن خطا روی میرزایی را منتشر کرد عکس خطای بازیکن گل گهر روی میرزایی باشگاه استقلال با انتشار فریم […]

پنالتی بحث برانگیز دقایق پایانی به سود استقلال در بازی گل گهر نظرات مختلف کارشناسان داوری را در پی داشت. اما باشگاه استقلال سند پنالتی بودن خطا روی میرزایی را منتشر کرد.

باشگاه استقلال سند پنالتی بودن خطا روی میرزایی را منتشر کرد

عکس خطای بازیکن گل گهر روی میرزایی

عکس خطای بازیکن گل گهر روی میرزایی که نشان می دهد حسینی با پای چپ خود، عامل سرنگون شدن میرزایی بوده است

باشگاه استقلال با انتشار فریم به فریم صحنه پنالتی روی میرزایی، صحت تصمیم داور در اعلام پنالتی را تائید کرد.

کارشناسی داوری پنالتی استقلال مقابل گل گهر

حیدر سلیمانی: خطای پنالتی رخ نداد. مدافع توپ را زد و چنین برخوردهایی در فوتبال طبیعی است اما بازیکن استقلال با زرنگی از داور پنالتی گرفت نوذر رودنیل: وقتی بازیکنی می‌خواهد از بین دو بازیکن دیگر عبور کند، طرفین را هل می‌دهد. در این صحنه هم خطایی رخ نداد و داور به اشتباه پنالتی گرفت.

این در حالیست که تورج حق‌وردی و ابراهیم میرزابیگی از کارشناسان داوری در گفت‌وگو با رسانه‌ها مدعی شدند پنالتی رخ داده بر روی رضا میرزایی صحیح بود.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • کوروش 7 مارس 2023 / 12:12 ب.ظ

    هم پای چپشو گذاشت رو پای میرزایی هم با ساعد دست زد تو صورتش هم با زانوی راست پشت زانوی میرزایی زد مثل پنالتی هفته قبل رو قائدی صد در صد پنالتی بود منتها اونقد این داورا حق استقلالو خوردن ، وقتی تو یه بازی مثل این پنالتی میگیرن از بازیکن و مربی حریف تا داور و کارشناسای داوری و رسانه های قرمز همشون تعجب میکنن

  • بی نام 6 مارس 2023 / 9:27 ب.ظ

    با زانو زد پشت پای میرزایی.حالا دارن جو میدن نبود.این فضای مسموم قرمز رسانه ای بد جور فشاری شده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید