کد خبر:22957
پ

باشگاه استقلال رسماً خواستار تعویق بازی با صنعت نفت شد

باشگاه استقلال تهران، با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار تعویق زمان دیدار این تیم با صنعت نفت آبادان شد. استقلال مطابق برنامه سازمان لیگ باید در روز پنج‌شنبه ۱۹ فروردین با تیم صنعت نفت دیدار کند و سپس برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان راهی عربستان شود.   برنامه بازی های استقلال در آسیا […]

باشگاه استقلال تهران، با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار تعویق زمان دیدار این تیم با صنعت نفت آبادان شد. استقلال مطابق برنامه سازمان لیگ باید در روز پنج‌شنبه ۱۹ فروردین با تیم صنعت نفت دیدار کند و سپس برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان راهی عربستان شود.

 

برنامه بازی های استقلال در آسیا 2021

 

باشگاه استقلال رسماً خواستار تعویق بازی با صنعت نفت شد

مددی، مدیر عامل استقلال در خصوص این درخواست گفت: «با توجه به پروتکل‌های خاص بهداشتی کشور عربستان و شرایط ویژه کرونا در استان خوزستان خواستار تعویق دیدار استقلال و نفت آبادان شدیم.»

گفتنیست پیشتر نیز این مساعدت با باشگاه پرسپولیس در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا انجام شده بود و این تیم به واسطه جلوگیری از ابتلای بازیکنانش به کرونا با دستور از بالا(!) سازمان لیگ را مجبور به لغو بای پرسپولیس و نساجی کرد و باید دید سازمان لیگ آیا در این مورد چگونه عمل خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید