کد خبر:35977
پ

باز هم پرونده جعل امضا در پرسپولیس | اینبار در قرارداد رادوشویچ!

به گزارش بتاکاپ به نقل از خبر ورزشی پس از جدایی بوژیدار رادوشویچ از پرسپولیس، این دروازه‌بان کروات با طرح شکایتی علیه باشگاه پرسپولیس نزد کمیته وضعیت فیفا، خواست تا مطالباتش مربوط به فصل جاری و دو سال دیگر که سرخ‌ها قرارداد داشت، پرداخت شود. در این زمینه یک مقام مطلع در باشگاه پرسپولیس گفت […]

به گزارش بتاکاپ به نقل از خبر ورزشی پس از جدایی بوژیدار رادوشویچ از پرسپولیس، این دروازه‌بان کروات با طرح شکایتی علیه باشگاه پرسپولیس نزد کمیته وضعیت فیفا، خواست تا مطالباتش مربوط به فصل جاری و دو سال دیگر که سرخ‌ها قرارداد داشت، پرداخت شود.

در این زمینه یک مقام مطلع در باشگاه پرسپولیس گفت که کمیته وضعیت فیفا با اعلام ثبت شکایت رادوشویچ، از باشگاه خواسته تا مدارک و مستندات و توضیحات خود درباره موارد مورد ادعای دروازه‌بان کروات را به این کمیته ارائه دهد.

نکته جالب در این میان این است که در زمان حضور رادوشویچ در ایران، پرسپولیس معادل ۴۶ هزار یورو از مطالبات او را به صورت ریال به حساب یکی از نزدیکانش واریز و آن فرد هم ۴۶ هزار یورو به صورت اسکناس در اختیار رادوشویچ قرار داد و در ادامه این دروازه‌بان بابت این پرداختی رسید باشگاه را امضا کرد اما حالا روی این پول هم ادعا کرده که پرداخت نشده و پرسپولیس امضای او را روی رسید جعل کرده است.

مطالبات رادوشویچ از پرسپولیس بابت قرارداد فصل جاری و دو فصل دیگر حدود ۹۰۰ هزار یورو برآورد می‌شود.

 

در صورت اثبات این قضیه و با در نظر گرفتن محرز شدن جعل سند در پرونده های ارسالی به AFC و همچنین ماجرای دستکاری قرارداد مهدی طارمی که به اعتراف مدیر وقت پرسپولیس نیز رسید، به نظر می رسد فیفا دیدگاه خوبی نسبت به رویه جاری در باشگاه پرسپولیس نخواهد داشت و اگر لایحه دفاعی باشگاه پرسپولیس در این خصوص ضعیف باشد، علاوه بر محکومیت پرداخت 900 هزار دلاری رادوشویچ، مجازات دیگری نیز برای پرسپولیس در نظر خواهد گرفت. گفتنیست با این شرایط بسیاری از هواداران پرسپولیس نگران پرونده شکایت النصر نیز شده اند که مبادا مدیران وقت پرسپولیس در آن پرونده نیز دسته گل به آب داده باشند و موجب دردسری بزرگ برای این تیم شوند.

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • علی 30 مارس 2022 / 1:57 ب.ظ

    بهترین نام برای پیزوری جعلپولیسه بخاطر رکورد شکنی در جعل .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید