کد خبر:36647
پ

بازی پرسپولیس و سپاهان در کجا برگزار می شود | استادیوم میزبان در کدام شهر است؟

در حالی که با حکم کمیته انضباطی دیدار رفت و برگشت پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه بی طرف برگزار می شود، اما هنوز مشخص نیست، بازی پرسپولیس و سپاهان در کجا برگزار می شود؟   بازی پرسپولیس و سپاهان در کجا برگزار می شود 🔺پرسپولیس نمی‌تواند در مشهد میزبان سپاهان باشد زیرا این ورزشگاه در […]

در حالی که با حکم کمیته انضباطی دیدار رفت و برگشت پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه بی طرف برگزار می شود، اما هنوز مشخص نیست، بازی پرسپولیس و سپاهان در کجا برگزار می شود؟

 

بازی پرسپولیس و سپاهان در کجا برگزار می شود

🔺پرسپولیس نمی‌تواند در مشهد میزبان سپاهان باشد زیرا این ورزشگاه در اجاره باشگاه نساجی قرار دارد. با توجه به این شرایط باشگاه پرسپولیس در حال بررسی وضعیت ورزشگاه ثامن مشهد است تا در صورت فراهم شدن شرایط در این ورزشگاه بازی کند اما هنوز این تصمیم باشگاه قطعی نیست.

🔺ورزشگاه انقلاب کرج گزینه دیگر سرخپوشان بود که به دلیل حضور تماشاگر در این مسابقه شرایط برای برگزاری مسابقه با تماشاگر فراهم نیست.

🔺ورزشگاه یادگار امام تبریز گزینه بعدی پرسپولیس به شمار می‌رفت اما به دلیل تنش‌های چند فصل اخیر بین هواداران تراکتور و پرسپولیس مسئولان این باشگاه بازی در این ورزشگاه را صلاح نمی‌دانند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید