کد خبر:21290
پ

بازی مهدی ترابی مقابل صنعت نفت | پرسپولیس 3 بر 0 بازنده می شود

با دستور اکید عزیزی خادم که اولین اقدام انقلابی او در مبارزه با فساد  در فوتبال محسوب می شود، پنجره نقل و انتقالات داخلی تیمهای بدهکار بسته است و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و سایر باشگاههای بدهکار تا زمان تسویه کامل با طلبکاران خود قادر نخواهند بود از بازیکنان جدید خود استفاده کنند.   […]

با دستور اکید عزیزی خادم که اولین اقدام انقلابی او در مبارزه با فساد  در فوتبال محسوب می شود، پنجره نقل و انتقالات داخلی تیمهای بدهکار بسته است و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و سایر باشگاههای بدهکار تا زمان تسویه کامل با طلبکاران خود قادر نخواهند بود از بازیکنان جدید خود استفاده کنند.

 

بازی مهدی ترابی مقابل صنعت نفت | پرسپولیس 3 بر 0 بازنده می شود

بازی مهدی ترابی مقابل صنعت نفت | پرسپولیس 3 بر 0 بازنده می شود

پس از اینکه باشگاه صنعت نفت به واسطه شکایت سوشا مکانی با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی اش مواجه شد و فدراسیون فوتبال مجوز بازی بازیکنان جدید این تیم را نداد‌؛ این قانون در خصوص پرسپولیس نیز اجرا می شود و باشگاه پرسپولیس نیز تا زمانیکه با سوشا مکانی  تسویه حساب نکرده، قادر نخواهد بود از مهدی ترابی و شهریار مغانلو دو خرید جدیدش تا اینجای نقل و انتقالات زمستانی استفاده کند.

 

باشگاه پرسپولیس که به واسطه محدودیت های مالی نتوانسته 800 میلیون تومان طلب مکانی را بپردازد، صبح امروز با تهدید ترابی مواجه شد که با حمایت فدراسیون فوتبال، رنگ اجرایی به خود گرفت و به نظر می رسد در صورت استفاده گل محمدی از ترابی در بازی فردای پرسپولیس و صنعت نفت، احتمالا با توجه به آیین نامه انضباطی مسابقات عطف به استفاده از بازیکن غیرمجاز، با نتیجه 3 بر 0 بازنده اعلام خواهد شد.

 

عزیزی خادم رئيس جدید فدراسیون فوتبال از ابتدای فعالیتش نشان داده با هیچ تیمی مماشات ندارد و قانون را به طور مساوی برای همه تیمها احرا می کند که اتفاقی خجسته در فوتبال آلوده ایران محسوب می شود و می بایست مورد حمایت و تشویق قرار بگیرد.

دیدگاه کاربران 8 دیدگاه
  • پرسپولیسی 6 مارس 2021 / 12:29 ب.ظ

    آمدی پرسپولیسو نابود کنی که نتونه امسال هم قهرمان بشه چشم دیدنشو نداری بدبخت داری از الان ثابت میکنی که آمدی فقط با پرسپولیس بجنگی پرسپولیس خدا را داره هیچ کسم نمیتونه کاری بکنه به امید خدا امسال وهرسال دیگه قهرمان میشیم

    • Farhad 6 مارس 2021 / 11:14 ب.ظ

      پرسپولیس نه ، پیروزی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید