کد خبر:24813
پ

بازی روانی نخ نمای مسئولین پرسپولیس در مورد دربی | سیاست دشمن فرضی و تحریک انگیزشی

در حالی که مشخص نیست مسئولین پرسپولیس دقیقا به کدام عدالت اشاره دارند و در مورد عدم حضور در بای دربی به واسطه برقرار نشدن عدالت صحبت می کنند، به نظر می رسد این بازی نخ نمای سالیان اخیر مسئولین مختلف پرسپولیس دیگر نخ نما شده و حتی خود بازیکنان این تیم نیز رمقی برای […]

در حالی که مشخص نیست مسئولین پرسپولیس دقیقا به کدام عدالت اشاره دارند و در مورد عدم حضور در بای دربی به واسطه برقرار نشدن عدالت صحبت می کنند، به نظر می رسد این بازی نخ نمای سالیان اخیر مسئولین مختلف پرسپولیس دیگر نخ نما شده و حتی خود بازیکنان این تیم نیز رمقی برای گوش دادن به این حرفها ندارند.

 

بازی روانی نخ نمای مسئولین پرسپولیس در مورد دربی | سیاست دشمن فرضی و تحریک انگیزشی

بازی روانی نخ نمای مسئولین پرسپولیس در مورد دربی | سیاست دشمن فرضی و تحریک انگیزشی

در سالهای گذشته همواره شاهد اتهامات بی پایه و اساس از سمت مسئولین مختلف پرسپولیس علیه برگزارکنندگان فوتبال بوده ایم، از انصاری فرد که فدراسیون را متهم به این کرد که قصد دارند جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرند تا گل محمدی که مستقیماً مدعی شد فدارسیون می خواهد استقلال قهرمان جام حذفی شود! این سیاست همواره در دستور کار مسئولین مختلف پرسپولیس بوده به طوری که به بازیکنان این تیم نیز سرایت کرده است. در حالی که پرسپولیس در مقایسه با رقیب سنتی از  بهترین امکانات بهره می برد اما همواره این تیم سرخ پایتخت است که در رسانه ها لب به گلایه ا شرایط می گشاید! آنها در 4 سال اخیر قهرمان ایران شده اند اما در هر سال همواره اتهاماتی را علیه مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ وارد کرده اند که آنها اراده ای دارند که نمی خواهد پرسپولیس قهرمان شود (البته اتهام زنندگان هیچگاه به این سوال پاسخ ندادند که اگر آن اراده نمی خواسته پرسپولیس قهرمان شود چطور ممکن است 4 سال پیاپی قهرمان شده باشد؟ آیا به یکباره آن اراده تصمیم گرفت که پرسپولیس قهرمان شود یا اینکه اتهامات وارده از ابتدا اشتباه بوده است؟)

 

هر چه که هست پیروانی و شکوری به عنوان سردمداران این ادعا که به واسطه رعایت نشدن عدالت، پرسپولیس در دربی 95 حاضر نمی شود، هنوز پاسخ روشنی به این سوال نداده اند که کدام عدالت؟ اگر ملاک آنها درخواست باشگاه استقلال برای برابر شدن تعداد بازیهای دو تیم در نیم فصل اول است که به آن درخواست نیز اهمیتی داده نشد و استقلال با 9 بازی و پرسپولیس با 7 بازی وارد دربی شدند و اکنون مشخص نیست مشکل مسئولین پرسپولیس در خصوص این مسئله چیست؟ در شرایط فعلی  اگر به حرف این عزیزان اهمیت داده شود و استقلال مجبور به برگزاری بازی معوق خود قبل از دربی شود، در واقع عدالت زیر سوال رفته چرا که این اتفاق در نیم فصل اول برای پرسپولیس رخ نداد و سازمان لیگ  نهایت همکاری را با باشگاه پرسپولیس انجام داد و بازیهای معوق این تیم را که علی القاعده می بایست در خلال بازیهایش به صورت فشرده برگزار می شد را در انتهای نیم فصل برگزار کرد و اکنون نیز در شرایط مشابه معلوم نیست دوستان در باشگاه پرسپولیس به چه چیزی معترض هستند؟

 

در پایان ذکر این نکته ضروری است که با توجه به افت روحی و جسمی بازیکنان پرسپولیس به واسطه بازیهای سنگین در هندوستان و قرنطینه یک هفته ای و افت بدنی شدیدی که به واسطه حضور مجدد در ارتفاع 1200 متری تجربه می کنند، دوستان در باشگاه پرسپولیس قصد دارند با مطرح کردن چنین مواردی اولاً تمرکز تیم حریف را بر هم بزنند، ثانیاً بار دیگر با ترسیم دشمن فرضی و شعار “اونا نمیخوان ما قهرمان بشیم” بازیکنان پرسپولیس را از نظر انگیزشی تحریک کنند و بر خلاف ادعاهای این روزهایشان، مطمئناً در این بازی نیز حاضر خواهند شد.

افشین پیروانی که روزگاری بازیکنان پرسپولیس را تشویق می کرد که با هر چرک بازی و شارلاتان بازی می بایست کاپ قهرمانی را به دست آورند، چطور ممکن است از خیر 3 امتیاز حساس مقابل رقیب سنتی که اتفاقاً در کورس قهرمانی نیز مدعی است، بگذرد؟  به نظر می رسد تاریخ مصرف این قبیل نمایش ها گذشته است و می بایست به شعور هواداران احترام گذاشت. روش های دیگری برای انرژی دادن و انگیزه بخشی به بازیکنان وجود دارد و نیازی نیست با زیر سوال بردن کل تشکیلات فوتبال و ترسیم یک دشمن فرضی به دنبال افزایش اتحاد و تحریک بازیکنان بود.

 

دوستانی که در نیم فصل اول مدعی بودند  در مصاحبه هایشان مدعی بودند به خود اجازه نمی دهند تا در برنامه سامان لیگ دخالت کنند (چون منافعشان به خاطر رد درخواست استقلال و نابرابر بودن تعداد بازیها تامین شده بود) اکنون به سادگی سازمان لیگ را تهدید کرده و به خود اجازه می دهند برنامه بازیها را زیر سوال ببرند (چون منافع باشگاه پرسپولیس تامین نشد) شاید اگر ابراهیم شکوری و افشین پیروانی به بازی نیم فصل دوم لیگ نوزدهم فلش بک بزنند متوجه می شوند که سازمان لیگ چطور قاطعانه مقابل رتار مشابه سپاهانی ها ایستاد و خیلی ساده 3 امتیاز به امتیازات پرسپولیس اضافه شد. اکنون نیز اگر دوستان واقعاً مدعی این هستند که با این شرایط در دربی حاضر نمی شوند، می توانند بار دیگر اراده سازمان لیگ در اهدای 3 امتیاز به تیم حری را امتحان کنند.

دیدگاه کاربران 12 دیدگاه
  • بنده 1 مه 2021 / 2:00 ق.ظ

    به نام خدا. با عرض سلام.
    جناب نویسنده متن اگر ی کوچولو در خواسته مسئولین تیم پرسپولیس دقت کنید نیاز به این همه متن نبود.
    پس از برگشت تیم پرسپولیس از فینال آسیا کادر فنی و سرپرست محترم استقلال با دخالت در تصمیم گیری سازمان لیگ خواهان برگزاری بازیهای عقب افتاده پرسپولیس بالخص سپاهان شدند. در حالی که طبق جدول می بایست مطابق جدول لیگ هفته مدنظر را بازی می کردند منتها بخاطر فشار کادر فنی تیم استقلال جناب سهیل مهدی بازیهای عقب افتاده را برگزار نمودند و سپس متوجه شدند به دلیل کمبود زمان می بایست حدودا بیست روز هیچ تیمی در لیگ بازی نداشته باشد و به ناچار تصمیم خودشان را منتفی کردند
    حالا کادر فنی پرسپولیس فقط به بخاطر تلافی دخالت کادر فنی استقلال اقدام به مثل کرده‌اند و ای کاش سازمان لیگ در دور رفت تصمیمات خود را قبل از حرفهای کادر فنی استقلال می زد تا مشکلات بعدی بروز ندهد امان از نداشتن سیاست کاری برای جلوگیری از این موضوع. والسلام

  • تاج 30 آوریل 2021 / 11:47 ب.ظ

    کارلنگی جماعت به جایی رسیده که اگه بازی ببازن میگن قبول نیست دوباره

  • ناسناس 30 آوریل 2021 / 11:30 ب.ظ

    آخه پوچ مغزهای کیسه کش احمق دور رفت گفتید بازیهای عقب افتاده پرسپولیس قبل دربی باید انجام بشه که شد بعد دیدید خودتون از شرایط مسابقه خارج میشید به سازمان لیگ گفتید برای ما بازی بزار در واقع میتونستید برید اردو یا استراحت کنید تا پرسپولیس بازیهاشو انجام بده در واقع سازمان لیگ شما رو مجبور به ۲ تا بازی بیشتر نکرد خودتون خواستید حالا پرسپولیس هم میخواد بازی شما با نفت انجام بشه بعد دربی حالا پرسپولیس میتونه استراحت کنه یا بگه برای ما بازی بزارید شما کیسه ها هم خر و میخواین هم خرما…واقعا خر از شما بیشتر میفهمه ولی شما چیز به این سادگیو نمیفهمید…

    • امین 30 آوریل 2021 / 11:40 ب.ظ

      شل مغز سه تا بازی عقب افتاده داشتید. نساجی ذوب اهن گل گهر. که قبل دربی فقط یکیشو بازی کردید مقابل نساجی. بقبه رو گل ممد دستور داد بنذازن انتهای نیم فصل. با دو بازی کمتر اومدید تو دربی. چی میگی؟ از اسیا برگشتید انقد ناز و گوز و فاز خیته برداشتید سوپرجام هم برگزار نکردن. کلا مبخواید هر جور راحت بودید براتون برنامه بریزن؟ کی راحتید بازی کنید؟ خخخخخ. وقتی شما حاضر نشدید سر تایم دربی برگزار بشه استقلال درخواست برگزاری بازی هفته نهمشو کرد. وقتی گل ممد توهمی ه هواداراشم اینطوری خنگ میشن. همه مصاحبه هاشم هست. چه رویی دارید شما. قرعه کشی شده قبل بازی دربی باید با سپاهان بازی کنید مبخواستید اینم بپیچونید؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید