کد خبر:37179
پ

بازی رسانه ای پرسپولیسی ها با نام سجاد شهباززاده | سرخ ها با دلفی بستند

در حالی که در برخی رسانه های نزدیک به باشگاه پرسپولیس صحبت از لینک شدن سجاد شهباززاده به پرسپولیس می شود، اما عملی شدن این انتقال تقریباً محال است.   بازی رسانه ای پرسپولیسی ها با نام سجاد شهباززاده | سرخ ها با دلفی بستند سال گذشته که بحث حضور سجاد شهباززاده در پرسپولیس مطرح […]

در حالی که در برخی رسانه های نزدیک به باشگاه پرسپولیس صحبت از لینک شدن سجاد شهباززاده به پرسپولیس می شود، اما عملی شدن این انتقال تقریباً محال است.

 

بازی رسانه ای پرسپولیسی ها با نام سجاد شهباززاده | سرخ ها با دلفی بستند

بازی رسانه ای پرسپولیسی ها با نام سجاد شهباززاده | سرخ ها با دلفی بستند

سال گذشته که بحث حضور سجاد شهباززاده در پرسپولیس مطرح بود، او به عنوان آقای گل لیگ بیستم در کانون توجه قرار داشت و طبیعتاً باشگاه پرسپولیس و شخص یحیی گل محمدی علاقه مند به جذب این مهاجم که در تابستان قراردادش به اتمام می رسید، بودند اما در نهایت باشگاه سپاهان با صرف مبلغ بیشتر، شهباززاده را مجاب به تمدید قراردادش به مدت یک فصل دیگر کرد و او در سپاهان ماندگار شد.

نکته جالب در فصل جاری اینکه برخی رسانه های نزدیک به پرسپولیس بار دیگر با به راه انداختن نام سجاد شهباززاده در کانون توجه هواداران این تیم قصد دارند تا حواس افکار عمومی را از صیدهای اصلی که در پشت پرده در حال مذاکره با مسئولین پرسپولیس هستند پرت کنند تا روال عقد قرارداد انها بدون دردسر و مشکل انجام شود.

سجاد شهباززاده با ثبت عملکردی ضعیف در لیگ بیست و یکم فصل را به پایان می رساند و اما در کیفیتی فنی او شکی وجود ندارد. نکته مهم در قضیه انتقال او به پرسپولیس اینکه به طور همزمان صحبت از حضور سجاد شهباززاده، سروش رفیعی و دانیال اسماعیلی فرد در پرسپولیس است که بدون شک باشگاه سپاهان و شخص محرم نویدکیا اجازه نخواهد داد 3 بازیکن اصلی ترکیب تیمش به این سادگی اصفهان را ترک کنند.

روز گذشته ویدئویی از محمد شریفی هافبک پرسپولیس منتشر شد که در آن به صورت تلویحی از پیوستن یونس دلفی به این تیم خبر می داد و به نظر می رسد کار انتقال دلفی به پرسپولیس تمام شده است و مطرح شدن سایر نام ها مثل کاوه رضایی و سجاد شهباززاده برای انتقال به پرسپولیس شایعه ای بیش نیست.

گفته می شود پرسپولیسی ها مذاکرات پنهانی خود با رضا قوچان نژاد را نیز آغاز کرده اند و اگر این بازیکن نیز پرسپولیسی شد نباید چندان تعجب کرد اما به جرات می توان گفت سجاد شهباززاده در نقل و انتقالات پرسپولیس جایی نخواهد داشت.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • لنگپولیس کیسه کش هشت تایی بوسیله سرورش استقلال 29 مه 2022 / 11:46 ق.ظ

    لنگپولیس متقلب مافیایی بدون حمایت مافیا و حکومت حتی با داشتن رونالدو هیچ پوخی نمیشه و همیشه زیر کف پای سرورش استقلال تاج فوتبال ایرانه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید