کد خبر:12848
پ

بازی دوستانه پرسپولیس(2-2) بادران | سرخ ها مثل بید مقابل بادران لرزیدند

دیدار دوستانه پرسپولیس و بادران در حالی با تساوی 2-2 به پایان رسید که شاگردان گل محمدی در بازیهای دوستانه ای که تاکنون برگزار کرده اند عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشته اند و تقریباً در همه بازیهای دوستانه حداقل 1 گل را دریافت کرده اند.   ترکیب پرسپولیس در این بازی :رادوشویچ، سعید […]

دیدار دوستانه پرسپولیس و بادران در حالی با تساوی 2-2 به پایان رسید که شاگردان گل محمدی در بازیهای دوستانه ای که تاکنون برگزار کرده اند عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشته اند و تقریباً در همه بازیهای دوستانه حداقل 1 گل را دریافت کرده اند.

 

ترکیب پرسپولیس در این بازی :رادوشویچ، سعید حسین‌پور، سیدجلال حسینی، احسان حسینی، سعید آقایی، امید عالیشاه، میلاد سرلک، علی شجاعی، مهدی عبدی، آرمان رمضانی و محمد شریفی

 

گزارش تصویری بازی پرسپولیس و بادران

از اتفاقات مهم این دیدار می توان به  از دست رفتن پنالتی در دقیقه 2 توسط امید عالیشاه اساره کرد که زنگ خطر را برای پرسپولیس به صدا در آورد که او پنالتی زن اول تیم در بازیهای رسمی نخواهد بود.

دو گل پرسپولیس در این بازی را مهدی عبدی به ثمر رساند.

از نکات منفی این بازی، باز شدن دروازه پرسپولیس بود که با حضور احسان حسینی و سید جلال حسینی و البته رادوشویچ رقم خورد تا مشخص شود بدون حامد لک و کنعانی زادگان، احتمال وقوع یک فاجعه در بازیهای آتی پرسپولیس وجود دارد چرا که بازیکن جانشین قابل اتکایی در حد کیفیت این دو بازیکن در پرسپولیس وجود ندارد.

 

حضور محمد انصاری در تمرین امروز پرسپولیس که به نرم دوی دور زمین پرداخت از نکات جالب توجه این مسابقه بود که نوید حضور زودهنگام انصاری را در ترکیب اصلی پرسپولیس می دهد؛ او که مدتی پیش از سوی کادر فنی پرسپولیس طرد شده بود می تواند تا انتهای قراردادش در پرسپولیس حضور داشته باشد.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید