کد خبر:31674
پ

بازی ایران و کره جنوبی ساعت چند است؟

با پیروزی ملی پوشان کشورمان مقابل امارات، تیم ایران با  امتیاز از 3 بازی به تنهایی و با اقتدار در صدر گروه خود در مقدماتی جام جهانی 2022 قرار گرفت. بازی بعدی ایران با کره جنوبی است؛ اما بازی ایران و کره جنوبی ساعت چند است؟ با توجه به اینکه این بازی در ایران برگزار […]

با پیروزی ملی پوشان کشورمان مقابل امارات، تیم ایران با  امتیاز از 3 بازی به تنهایی و با اقتدار در صدر گروه خود در مقدماتی جام جهانی 2022 قرار گرفت. بازی بعدی ایران با کره جنوبی است؛ اما بازی ایران و کره جنوبی ساعت چند است؟ با توجه به اینکه این بازی در ایران برگزار می شود، ساعت بازی ایران و کره، 17 به وقت تهران اعلام شده است.

 

 

جدول گروه ایران در مقدماتی جام جهانی

 

بازی ایران و کره جنوبی ساعت چند است؟

بازی ایران و کره جنوبی ساعت چند است؟

بر طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، بازی ایران و کره جنوبی روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران و البته استفاده از سیستم VAR برگزار خواهد شد. ساعت بازی ایران و کره جنوبی طبق العام مقامات رسمی AFC ، هفده به وقت تهران خواهد بود.

علاقه مندان به پیش بینی نتایج فوتبال می توانند با نصب اپلیکیشن بتاکاپ و پیش بینی نتیجه بازی ایران و کره جنوبی، شانس خود را برای بردن جوایز بتاکاپ افزایش دهند. پخش زنده بازی ایران و کره جنوبی نیز از شبکه 3 سیما و همچنین تلوبیون و اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید