کد خبر:35822
پ

بازیهای باقیمانده استقلال و پرسپولیس تا انتهای فصل

با حساس تر شدن رقابت برای قهرمانی در فصل بیست و یکم لیگ برتر، هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس چشم به بازیهای باقیمانده تیم های محبوب خود تا انتهای فصل دارند. پرسپولیسی ها امیدوارند تا استقلال در ادامه امتیاز از دست بدهد و استقلالی ها نیز به بیشتر بودن بازیهای خانگی خود تا انتهای […]

با حساس تر شدن رقابت برای قهرمانی در فصل بیست و یکم لیگ برتر، هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس چشم به بازیهای باقیمانده تیم های محبوب خود تا انتهای فصل دارند. پرسپولیسی ها امیدوارند تا استقلال در ادامه امتیاز از دست بدهد و استقلالی ها نیز به بیشتر بودن بازیهای خانگی خود تا انتهای فصل اشاره می کنند و تا حدی قهرمانی خود را مسجل می دانند.

 

بازیهای باقیمانده استقلال و پرسپولیس تا انتهای فصل

با توجه به شرایط دو تیم به نظر می رسد کار پرسپولیس در ادامه به مراتب راحت تر از استقلال است چرا که عمدتاً می بایست با تیم های نیمه دوم جدول بازی کند. این در حالیست که استقلالی ها می بایست با تیمهای قوی تر بازی داشته باشند که در نیمه اول جدول حضور دارند.

گفتنیست هر 5 بازی خارج از خانه پرسپولیس به واقع در خارج از خانه برگزار می شود اما یکی از 4 بازی خارج از خانه استقلال مقابل پرسپولیس است که آن هم در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و عملاً بازی خارج از خانه برای استقلال محسوب نمی شود. در واقع استقلال تا انتهای فصل فقط 3 بار از تهران خارج می شود که هر سه بار نیز مقابل تیم های گردن کلفتی مثل سپاهان، فولاد و مس رفسنجان است که بازیهای سختی برای این تیم محسوب می شوند.

کارشناسان عقیده دارند اگر استقلال تنها بازیهای خانگی خود در ادامه رقابتها را برنده شود و حتی سه بازی خارج از خانه خود را نیز واگذار کند، به عنوان قهرمانی لیگ برتر خواهد رسید و به همین دلیل، شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ امسال بیشتر از پرسپولیس ارزیابی می شود.

کلیدواژه : استقلالپرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید