کد خبر:39659
پ

بازگشت عالیجناب کیروش و وحشت دلالان و پکیج بندها | خنثی گر کودتا کجایی؟

همانطور که در اخبار احتمالاً شنیده اید، سرانجام شایعات به حقیقت پیوست و اسکوچیچ به طور رسمی از سمت سرمربیگری تیم ملی برکنار شد و کارلوس کیروش این سمت را تا پایان جام جهانی 2022 برعهده گرفت. بازگشت عالیجناب کیروش و وحشت دلالان و پکیج بندها | خنثی گر کودتا کجایی؟ اتفاقی که قرار بود […]

همانطور که در اخبار احتمالاً شنیده اید، سرانجام شایعات به حقیقت پیوست و اسکوچیچ به طور رسمی از سمت سرمربیگری تیم ملی برکنار شد و کارلوس کیروش این سمت را تا پایان جام جهانی 2022 برعهده گرفت.

بازگشت عالیجناب کیروش و وحشت دلالان و پکیج بندها | خنثی گر کودتا کجایی؟

اتفاقی که قرار بود دو ماه قبل رخ دهد اما احتمالاً به سبب معامله میرشاد ماجدی با پکیجبندها برای استمرار حضورش در تیم ملی در ازای وتوی برکناری اسکوچیچ (علی رغم تائیدیه کمیته فنی مبنی بر برکناری اسکوچیچ) این اتفاق تا برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به تاخیر افتاد.

ماجدی که تصور می کرد با حمایت از اسکوچیچ آرای باند مافیایی فعال در فوتبال ایران را به خود اختصاص می دهد و در سمتش ماندگار خواهد شد دست به این قمار بزرگ زد که البته در نهایت بازنده بود.

حتماً به خاطر دارید که در آن مقطع برخی بوقچی های حامی اسکوچیچ از جمله محمدحسین میثاقی، حسین قدوسی و خبرنگاران و رسانه های نزدیک به یک تیم خاص از ماندگاری اسکوچیچ مشعوف شده بودند و بر طبل شادانه می کوبیدند اما در همان مقطع در بتاکاپ به این نکته اشاره کردیم که این ماندگاری تنها تا انتخابات فدراسیون فوتبال خواهد بود چرا که با توجه به گزارش هایی که از حواشی و ارتباط اسکوچیچ با جریان دلالی به کمیته فنی رسیده بود حداقل برکناری اسکوچیچ قطعی بود اما بازگشت کیروش قطعی نبود که با حضور تاج، این مورد هم قطعی شد تا روسیاهی به ذغال فروشان مانده باشد.

حسین قدوسی که در اظهاراتی طنز مدعی شده بود افشاگری های او از کودتای کاپیتان های تیم ملی علیه اسکوجیج باعث ماندگاری اسکوچیچ شده، امروز از شدت عصبانیت از برکناری اسکو و بازگشت کیروش که خنده های او پس از ناکامی تیم محبوب آقایان در فینال لیگ قهرمانان آسیا، داغ بزرگی بر دل آقایان گذاشته بود شمشیر را برای کیروش از رو بست و او را تهدید کرد.

او و همدستانش از متهمان رسانه ای خیانت به تیم ملی در زمان جام جهانی 2018 و جام ملتها آسیا بوده و هستند و در راه ناکامی کیروش از هیچ کارشکنی دریغ نکردند و امروز او و دوستانش به سبب به خطر افتادن منافع خود و تیم محبوبشان عنان از دست داده و نقاب انداخته اند و شمشیر را از روی برای مربی که شخصیت و هویت را به فوتبال ایران آورد، بسته اند. مربی که در مقطعی، بردن تیم ایران که هیچ، یک گل زدن به تیم ملی را به آرزوی تیم های آسیایی تبدیل کرده بود و حسرت پیروزی تیم ملی کره جنوبی بر ایران را ده ساله کرد. او که معمار تیم ملی فعلی بوده و 90 درصد شاکله تیم فعلی زیرنظر او به اوج رسیدند و  حالا کمترین حقش است تا با ثمره کارش در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی بنشیند او یک قهرمانی جام ملتها به ایران بدهکار است و به زودی با بیرون ریختن بازیکنان پکیجی تیم محبوب آقایان از تیم ملی، بار دیگر شایسته ها را به تیم ملی دعوت خواهد کرد.

کیروش همان مربی است که تنها یک تک به تک (مهدی طارمی مقابل پرتغال) با صعود از مرحله گروهی جام جهانی آن هم در گروه مرگ فاصله داشت و با شناخت کاملی که او از سبک بازی تیم ملی انگلیس و مقبولیت حداکثری که نزد بازیکنان تیم ملی دارد، بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی در جام جهانی خواهد بود.

مکر افرادی همچون حسین قدوسی در نهایت به خودشان بازگشت و اینبار با افتادن نقاب این افراد و رسانه ها، دوست و دشمن تیم ملی مشخص است و احدی نمی تواند در کار تیم ملی اخلال ایجاد کند.

امروز پکیجبندهای تیم ملی می بایست به آپشن های بر باد رفته بازیکنانی که قول حضور در جام جهانی را به آنها داده بودند، بنگرند که چطور همه نقشه های شومشان نقش بر آب شد …وقتی برخی با توطئه نقشه حذف سیاوش یزدانی از تیم ملی و قالب کردن مدافعین بنجل و منشوری خود به تیم ملی را می کشیدند باید می دانستند که یدالله فوق ایدیهم … امروز آن پکیجبندها باید از رفتن دراگان بی غم ناراحت باشند چرا که منافع مالی شان تحت تاثیر قرار گرفته و دیگر خبری از اسکوچیچ بله قربان گو نیست تا تیم ملی را به محله برو و بیای دلالان بازیکن تبدیل کند.

بسیار خوش آمدید عالیجناب کیروش …

جناب قدوسی ناراحت باشید که از ناراحتی بدخواهان تیم ملی خوشحالیم …

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید