کد خبر:36959
پ

بازگشت ستاره های لژیونر به استقلال | از نادری تا کاوه رضایی

با فسخ قرارداد محمد نادری با تیم آلتای اسپور ترکیه، این بازیکن بار دیگر در رادار فرهاد مجیدی و باشگاه استقلال قرار گرفت و گفته می شود، او نیز تمایل زیادی برای بازگشت به استقلال دارد.   بازگشت ستاره های لژیونر به استقلال | از نادری تا کاوه رضایی     به واسطه در پیش […]

با فسخ قرارداد محمد نادری با تیم آلتای اسپور ترکیه، این بازیکن بار دیگر در رادار فرهاد مجیدی و باشگاه استقلال قرار گرفت و گفته می شود، او نیز تمایل زیادی برای بازگشت به استقلال دارد.

 

بازگشت ستاره های لژیونر به استقلال | از نادری تا کاوه رضایی

 

ترکیب رویایی استقلال با بازگشت لژیونرها برای قهرمانی در آسیا

 

به واسطه در پیش بودن جام جهانی 2022، بسیاری از لژیونرهای ایرانی حاضر در فوتبال اروپا و یا کشورهای حاشیه خلیج فارس که کمتر از سوی سرمربی تیمشان به بازی گرفته می شوند، تمایل به بازگشت به یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس دارند تا با انجام بازیهای بیشتر در پخش زنده مسابقات فوتبال در ایران  بیشتر در چشم باشند و شانس خود برای حضور در جام جهانی 2022 را افزایش دهند.

در حال حاضر صحبت از بازگشت کاوه رضایی به استقلال مطرح است و گفته می شود محمد نادری نیز پس از قهرمانی استقلال در لیگ برتر و بازی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین مصدومیت وینگر چپ تیم ملی (محمد نادری) تمایل دارد تا با حضور در استقلال، شانس خود را برای جایگزینی امیری در تیم ملی بیشتر کند.

یکی دیگر از بازیکنانی که صحبت از بازگشتش به تیم استقلال شنیده می شود، علی کریمی است که پس از خروج از استقلال، نتوانست جایگاه خود در تیم ملی را حفظ کند. او نیز امیدوار است با حضور در جمع آبی پوشان و تکرار بازیهای درخشانش، بار دیگر به پیراهن تیم ملی برسد.

اما مهمهترین شاه ماهی استقلالی ها که بازگشتش به این تیم می تواند امید به قهرمانی آبی پوشان در آسیا را هم افزایش دهد، مهدی قایدی است که با ترانسفر به تیم اماراتی اگرچه پول خوبی به جیب زد اما در آستانه جام جهانی در حال از دست دادن پیراهن تیم ملی است. او می تواند با ادامه درخشش با پیراهن استقلال، همراه با تیم ملی در جام جهانی مقابل تیمهای مطرح فوتبال جان هنرنمایی کند و راهی که مهدی طارمی رفته را در عرض یکسال طی کند. کافیست مهدی قایدی هنر جادویی خود را در دریبلینگ مقابل تیم ملی انگلیس در جام جهانی به نمایش بگذارد تا پیشنهادات رنگارنگ تیم های انگلیسی برای وی ردیف شوند. آیا قایدی از اشتباه خود بابت ترانسفر به تیم الاهلی درس گرفته و حاضر به بازگشت به استقلال و تحقق رویای حضور در جام جهانی می شود؟

 

گفتنیست، سیاوش یزدانی با قبولی در آزمون دکترا بار دیگر به استقلال باز خواهد گشت و محمدحسین مرادند نیز با گرفتن معافیت کفالت، موضوع خدمتش را حل و فصل کرده و مشکلی بابت بازگشت به استقلال ندارد.

 

با توجه به قهرمانی استقلال، باید دید نظر کادر فنی استقلال برای ادامه همکاری با خارجی های استقلال چیست؟ آیا سیلوا، یامگا و ژستد که هر سه بازیکنان متوسط رو به بالایی نشان داده اندف در این تیم ماندگار خواهند شد؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید