کد خبر:13849
پ

بازگشت ستاره استقلال به قتلگاه | داریوش شجاعیان و وحشت از ورزشگاه قدس

داریوش شجاعیان که در بازی با ماشین سازی پس از ۴۰۰ روز برای استقلال به میدان رفت، دوباره به همان زمینی بازمیگردد که مصدوم شد.   بازگشت ستاره استقلال به قتلگاه | داریوش شجاعیان و وحشت از ورزشگاه قدس هفته چهارم رقابت های لیگ برتر از فردا آغاز خواهد شد اما استقلال روز سه شنبه […]

داریوش شجاعیان که در بازی با ماشین سازی پس از ۴۰۰ روز برای استقلال به میدان رفت، دوباره به همان زمینی بازمیگردد که مصدوم شد.

 

بازگشت ستاره استقلال به قتلگاه | داریوش شجاعیان و وحشت از ورزشگاه قدس

بازگشت ستاره استقلال به قتلگاه | داریوش شجاعیان و وحشت از ورزشگاه قدس

هفته چهارم رقابت های لیگ برتر از فردا آغاز خواهد شد اما استقلال روز سه شنبه و در ورزشگاه شهر قدس مهمان پیکان خواهد بود. ورزشگاهی که جنجال بر سر آن بالا گرفته است.

با اعلام رسمی مسؤلین سازمان لیگ، بازی پیکان و استقلال در ورزشگاه شهرقدس برگزار می شود اما استقلالی ها نگران وضعیت چمن ورزشگاه به خاطر بارندگی های اخیر هستند.

تصاویری از چمن ورزشگاه شهر قدس در فضای مجازی پخش شده که نشان می دهد بارش های اخیر حداقل چمن قسمت هایی از این ورزشگاه را کاملا از بین برده و شرایط کار برای بازی سه شنبه سخت تر شده است. باشگاه استقلال نیز امروز طی نامه‌ای به سازمان لیگ به طور رسمی نسبت به انتخاب ورزشگاه شهدای شهر قدس برای برگزاری بازی دو تیم استقلال و پیکان، اعتراض کرد.

اما بد نیست بدانید که این ورزشگاه برای یکی از بازیکنان استقلال، نحس است و او خاطره خوبی از آن ندارد. داریوش شجاعیان هافبک شیرازی آبی پوشان در دیدار با ماشین سازی پس از ۴۰۰ روز توانست برای تیمش به میدان برود.

شجاعیان آخرین بار و در تاریخ ۲۹ مهر ۹۸ و در دیدار با سایپا در همین ورزشگاه شهر قدس به میدان رفت و در یک صحنه برای تصاحب توپ با حاجی عیدی بازیکن سایپا درگیر شد که منجر به پارگی رباط صلیبی او شد.

شجاعیان پس از آن بازی، به دلایل مختلف و عجیبی نتوانست برای تیمش به میدان برود و در دیدار با ماشین سازی، این طلسم شکسته شد و حالا این بازیکن باید به همان ورزشگاهی برگردد که در آنجا دچار مصدومیت شدید شد. ورزشگاهی که گفته می شود وضعیت چمن آن خوب نیست.

منبع
ورزش 3

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید