کد خبر:22702
پ

بازيكنان استقلال ممنوع المصاحبه شدند

كليه بازيكنان و مربيان استقلال از حضور در استوديوها، اماكن رسانه‌ای و ورزشی جهت انجام هرگونه مصاحبه تلويزيونی و مطبوعاتی با صداوسيما، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و ديگر رسانه‌ها تا پايان مسابقات ليگ قهرمانان آسيا ممنوع شدند. فرهاد مجيدی، سرمربی استقلال، بعد از مثبت شدن تست كرونای تنی چند از بازيكنان و اعضای كادر فنی قوانين سختی […]

كليه بازيكنان و مربيان استقلال از حضور در استوديوها، اماكن رسانه‌ای و ورزشی جهت انجام هرگونه مصاحبه تلويزيونی و مطبوعاتی با صداوسيما، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و ديگر رسانه‌ها تا پايان مسابقات ليگ قهرمانان آسيا ممنوع شدند.

فرهاد مجيدی، سرمربی استقلال، بعد از مثبت شدن تست كرونای تنی چند از بازيكنان و اعضای كادر فنی قوانين سختی را برای اعضای تيمش وضع كرده و در همين راستا طی روزهای گذشته كليه بازيكنان و مربيان را از حضور در اماكن عمومی و افتتاحيه‌ها منع كرده است.

روز گذشته نيز سرمربی محبوب آبی‌ها، كه نظم و انضباط برای وی در اولويت قرار دارد، هرگونه حضور در مصاحبه‌ها و گفتگوهای تلويزيونی و رسانه‌ای را برای بازيكنان و مربيانش ممنوع كرده و اين روزها خود از نزديک و به صورت ويژه وضعيت آبی‌پوشان را كنترل كرده و آن‌ها را زير نظر دارد و با كوچكترين اشتباه آن‌ها، قاطعانه برخورد كرده و كسر پنج درصد از قرارداد بازيكن خاطی را در نظر خواهد گرفت.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید