کد خبر:6092
پ

بابک مرادی معروف به بابک فلینی در آستانه استقلالی شدن

بابک مرادی در آستانه انتقال قطعی به استقلال قرار گرفت. در ادامه توجه شما را به بیوگرافی مختصر بابک مرادی جلب می نمائیم.   بیوگرافی سعید واسعی بازیکن جدید استقلال   بابک مرادی معروف به بابک فلینی در آستانه استقلالی شدن بابک مرادی هافبک خوش نقش 27 ساله ماشین سازی تبریز با قد 177 سانتی […]

بابک مرادی در آستانه انتقال قطعی به استقلال قرار گرفت. در ادامه توجه شما را به بیوگرافی مختصر بابک مرادی جلب می نمائیم.

 

بیوگرافی سعید واسعی بازیکن جدید استقلال

 

بابک مرادی معروف به بابک فلینی در آستانه استقلالی شدن

بابک مرادی معروف به بابک فلینی در آستانه استقلالی شدن

بابک مرادی هافبک خوش نقش 27 ساله ماشین سازی تبریز با قد 177 سانتی متری در پست وینگر چپ بازی می کند؛ او سابقه بازی در ماشین سازی تبریز را در کارنامه دارد و روز گذشته برای انجام مذاکرات در باشگاه استقلال حاضر شد و طرفین به توافقاتی رسیدند اما ساعاتی بعد اعلام شد او قادر به همراهی استقلال در فصل 99/1400 نخواهد بود چرا که نمی تواند از ماشین سازی جدا شود.

 

به نظر می رسد مشکل حضور بابک مرادی در استقلال که اطرافیانش او را بابک فلینی (به جهت شباهت با مروان فلینی) صدا می زنند حل شده و این بازیکن نیز در فصل بیستم در استقلال توپ خواهد زد تا رفته رفته استقلال کهکشانی احمد سعادتمند سر و شکل بگیرد.

شباهت مروان فلینی و بابک مرادی

بابک مرادی با خصوصیات بازی شبیه به داریوش شجاعیان از سرعت و قابلیت حمل توپ بالایی برخوردار است و به جهت تکنیک خوبی که دارد می تواند در میانه میدان استقلال مهره قابل اتکایی باشد.

امین شجاعیان برادر داریوش شجاعیان با انتشار استوری در اینستاگرام، حضور او در استقلال را به وی تبریک گفت.

بابک مرادی معروف به بابک فلینی در آستانه استقلالی شدن

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید