کد خبر:13006
پ

مردی که باعث شد النصر شکایتش را به CAS ببرد کیست؟ پرسپولیس باید از این مرد بترسد

باشگاه النصر عربستان پس از رد شکایتش از پرسپولیس در کنفدراسیون فوتبال آسیا، دست به دامان دادگاه عالی ورزش می‌شود. گفته می شود وکیل معروف النصری ها پیشتر به آنها اعلام کرده که شانسی برای موفقیت در استیناف نخواهند داشت چرا که رای اولیه از دل تشکیلات AFC صادر شده و استیناف نیز زیرمجموعه AFC […]

باشگاه النصر عربستان پس از رد شکایتش از پرسپولیس در کنفدراسیون فوتبال آسیا، دست به دامان دادگاه عالی ورزش می‌شود. گفته می شود وکیل معروف النصری ها پیشتر به آنها اعلام کرده که شانسی برای موفقیت در استیناف نخواهند داشت چرا که رای اولیه از دل تشکیلات AFC صادر شده و استیناف نیز زیرمجموعه AFC است و بسیار بعید است تا در استیناف به موفقیت برسند اما با توجه به طی سلسله روال اداری می بایست این شکایت انجام می شده و اکنون آنها خود را آماده شکایت به CAS می کنند که وکیل منچسترسیتی که ریاست هدایت این شکایت را بر عهده دارد، به النصری ها قول داده در CAS که ساختاری بی طرف دارد بتواند رای را بشکند؛ او پیشتر نیز در موضوع محرومیت منچسترسیتی توانسته بود رای یوفا را از طریق کشاندن پرونده به CAS بشکند.

 

این فرد باعث شد تا النصر شکایتش را به CAS ببرد | پرسپولیس باید از این مرد بترسد

این فرد باعث شد تا النصر شکایتش را به CAS ببرد

تصویر لوکاس فرر

 

پس از شکست باشگاه النصر از پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه عربستانی در ۲ مرحله علیه سرخپوشان به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد که AFC در مرحله دوم شکایت نماینده عربستان را رد کرد.

در همین راستا سایت المواطن عربستان نوشت که النصری‌ها نا امید نخواهند شد و شکایت خود را در ارگانی بالاتر از AFC پیگیری خواهند کرد.

همچنین این سایت عربستانی ادعا کرد که النصر ۵۰۰ هزار دلار هزینه وکیل کرده تا بتواند در این پرونده به برتری برسد و در همین راستا شکایتش را در دادگاه عالی ورزش که مقر آن در سوییس است، پیگیری خواهد کرد.

این در حالی است که یکی از مدیران النصر به اعضای تیمش نصحیت کرد که دیگر به فکر لیگ قهرمانان آسیا نباشند و تمرکزشان را روی موفقیت در لیگ داخلی عربستان بگذارند.

به طور طبیعی بسیار بعید بود که استیناف نیز حکم کمیته انضباطی AFC را که از تشکیلات کنفدراسیون فوتبال آسیا به حساب می آید بشکند و حال باید منتظر ماند و دید آیا موتا و لوکاس فرر (وکیل معروف النصری ها) که بابت بر عهده گرفتن مسئولیت این پرونده 500 هزار دلار دریافت کرده، می تواند ادعای خود در CAS را ثابت کند؟

 

پی نوشت: در بسیاری از پرونده های این چنینی شاهد این مسئله بوده ایم که کمیته های تحت نظارت یک تشکیلات، رای اولیه را تائید کرده اند چرا که در صورت نقض رای اولیه، وجهه آن تشکیلات زیر سوال خواهد رفت.

کلیدواژه : النصرپرسپولیس

دیدگاه کاربران 9 دیدگاه
  • ابی 19 نوامبر 2020 / 5:47 ب.ظ

    این کیه بجای من کامنت زده من آبی واقعیم هیچوقت از حرفم کوتاه نمیام نادی اللنگ

  • ابی 18 نوامبر 2020 / 8:17 ب.ظ

    وای اقا من خیلی تند رفتم معذرت میخام خر دشمن هر دو تیم آبی و قرمز واقعا شرمندم اصابم از دست این بدبختی های تاج خورده

  • ابی 18 نوامبر 2020 / 7:54 ب.ظ

    اگه میتونین پاک قهرمان بشین اون موقع سوزش داره

  • ابی 18 نوامبر 2020 / 7:53 ب.ظ

    شما ها خودتون به فکر لیگ امارات باشین نادی اللنگ

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید