کد خبر:10764
پ

ایمان سلیمی مذاکراتش با پرسپولیس را تائید کرد

ایمان سلیمی مدافع مستحکم تراکتور مذاکراتش با پرسپولیس را تائید کرد.   بازیکنان پرسپولیس فصل 99/1400   ایمان سلیمی مذاکراتش با پرسپولیس را تائید کرد سلیمی در همین رابطه گفت: تکلیفم با پرسپولیس تا چند روز آینده مشخص می شود؛ وکیلم در حال پیگیری امور است. سلیمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه باشگاه […]

ایمان سلیمی مدافع مستحکم تراکتور مذاکراتش با پرسپولیس را تائید کرد.

 

بازیکنان پرسپولیس فصل 99/1400

 

ایمان سلیمی مذاکراتش با پرسپولیس را تائید کرد

ایمان سلیمی مذاکراتش با پرسپولیس را تائید کرد

سلیمی در همین رابطه گفت: تکلیفم با پرسپولیس تا چند روز آینده مشخص می شود؛ وکیلم در حال پیگیری امور است.

سلیمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس با او مذاکره است گفت: این مذاکرات با وکیل وی انجام شده و تا چند روز آینده تکلیف پیوستن وی به جمع شاگردان یحیی گل محمدی مشخص می شود.

?سلیمی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه آیا بندی که در قرارداد وی با باشگاه تراکتور وجود دارد مانعی برای پیوستن او به پرسپولیس باشد گفت: این یک بحث حقوقی است و وکیل من باید پاسخ بدهد من شاید صحبتی بکنم و در ادامه به ضرر من باشد اما سعی خواهم کرد اگر تصمیمی گرفتم همه جوانب آن را با مشورت وکیلم سنجیده و بعد قرارداد امضا کنم تا مشکلی پیش نیاید.

 

طبق قانون، باشگاه پرسپولیس ایمان سلیمی را تا نیم فصل به دلیل اینکه سهمیه لیگ‌برتری می‌باشد و سهمیه خرید لیگ‌برتری سرخپوشان تکمیل شده است، نمی‌تواند خریداری کند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • فرهاد دو آتیشه سرخ 23 اکتبر 2020 / 7:30 ب.ظ

    مطابق قوانین فیفا میشه دو بازیکن آزاد بعد از اتمام پنجره نقل و انتقالات به عنوان سهمیه فیفا گرفت که این قانون شامل ایمان سلیمی میشه، بشرط آنکه تو این بیست روز باقی مانده تا اتمام فصل نقل و انتقالات قرارداد نبنده و بعد از بسته شدن پنجره نقنقل و انتقالات به راحتی میتونه بیاد پرسپولیس ، هیچ منع قانونی نداره و جز سهمیه لیگ هم محاسبه نخواهد شد چون سهمیه فیفا حساب میشه.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید