کد خبر:25617
پ

اکبریان برای دومین بار فرهاد مجیدی را از کورس قهرمانی دور کرد | با عذرخواهی حل می شود؟

در حالی که پیش از شروع دربی، هواداران استقلال نسبت به انتخاب داور این بازی ابراز نگرانی کرده بودند و باشگاه استقلال نیز در بیانیه خود مدعی شد امیدوار است اکبریان خاطرات قبل را کنار گذاشته و قضاوت خوبی در دربی 95 داشته باشد، اما او باز هم با اشتباهات سریالی خود باعث ناکامی تیم […]

در حالی که پیش از شروع دربی، هواداران استقلال نسبت به انتخاب داور این بازی ابراز نگرانی کرده بودند و باشگاه استقلال نیز در بیانیه خود مدعی شد امیدوار است اکبریان خاطرات قبل را کنار گذاشته و قضاوت خوبی در دربی 95 داشته باشد، اما او باز هم با اشتباهات سریالی خود باعث ناکامی تیم مجیدی شد تا برای دومین بار پیاپی در بنگاهی که تیم استقلال می توانست به کورس قهرمانی بازگردد، تیم مجیدی را از حضور در کورس قهرمانی دور کند.

 

اکبریان برای دومین بار فرهاد مجیدی را از کورس قهرمانی دور کرد | با عذرخواهی حل می شود؟

اکبریان برای دومین بار فرهاد مجیدی را از کورس قهرمانی دور کرد | با عذرخواهی حل می شود؟

او در فصل هجدهم در هفته های پایانی داور بای استقلال و صنعت نفت در آبادان بود و در حالی گل روح اله باقری را مردود اعلام کرد که در همان نگاه اول نیز مشخصص بود توپ مهدی قایدی که برای روح اله باقری ارسال شده بود، از خط رد نشده و استقلال ئر نهایت نتوانست آن دیدار را با پیروی پشت یر بگارد تا ا کوس قهرمانی دور شود و در نهایت همان امتیازات حیاتی در انتهای فصل، به شکل کاملاً میلیمتری، پرسپولیس را قهرمان کرد.

 

امشب نی در حالی که استقلالی ها اگر در دقیقه 1 به پنالتی و گل می رسیدند و با پیروزی زمین بازی را ترک می کردند، فاصله این تیم تا صدر جدول کاهش پیدا می کرد و بار دیگر شاهد بازگشت آبی ها به کورس قهرمانی بودیم اما اشتباه عجیب تیم داوری که تمرکز لازم برای قضاوت این بازی حساس را نداشتند در دقیقه 1 باعث شد تا جریان بازی عوض شود و در نهایت پرسپولیس با تک موقعیت خود به گل برسد و پیروز این دیدار حساس شود و هم امتیا با سپاهان در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرد و استقلال رتبه سومش را هم در خطر ببیند.

 

در مرتبه اول اکبریان با پذیرش اشتباه خود، مدعی شد جار و جنجال کادر فنی استقلال باعث شد گل را مردود اعلام کند و از هواداران استقلال عذرخواهی کرد اما آیا در این دیدار هم بازیکنان و کادر فنی استقلال جار و جنجال به راه انداختند و با یک عذرخواهی همه چیز حل می شود؟

کلیدواژه : استقلالدربی 95

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • فریبا 15 مه 2021 / 8:29 ق.ظ

    پرسپولیس باید این بازی رو میبرد چراکه آخرین شهرآورد دوران بابا مسعود و آذری جهرمی بود و من با اطمینان کامل میگم همه چیز از قبل برای از بین بردن تمرکز استقلال و نتیجه گیری پرسپولیس آماده شده بود. ولی خدا جای حق نشسته.

  • راشین 14 مه 2021 / 11:43 ب.ظ

    باشه پنالتی تون سوخت. اما چند نکته اینجا هست. یک سرنوشت پنالتی چی میشد. دو پرسپولیس مینشست نگاه میکرد پنج دقیقه یکبار گل میخورد. چرا مثل بچه ها نتیجه گیری میکنید؟؟ از کی تا حالا یک پنالتی در دقیقه سه سرنوشت بازی را تعیین کرده یک جوری واکنش نشان میدید انگار دقیقه آخر بازی گل سالمتون رو مردود اعلام کردن. نود دقیقه وقت داشتید چرا گل نزدید مگه شما سرگروه گروه مرگ نیستید مگه بهترین خط حمله غرب آسیا رو ندارید؟؟ باخت رو قبول کنید و بپذیرید که در سطح پرسپولیس نیستید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید