کد خبر:25277
پ

اپلیکیشن جنجالی بتاکاپ بالاخره منتشر شد | بازی کن پول در بیار!

به منظور آشنایی کاربرانی که تازه اپلیکیشن بتاکاپ را نصب کرده اند، راهنمای استفاده از بخش های مختلف اپلیکیشن بتاکاپ در ادامه قرار داده شده است.   لینک دانلود اپلیکیشن بتاکاپ از کافه بازار   راهنمای استفاده از اپلیکیشن بتاکاپ چرخونه شانس شما برای چرخاندن چرخونه شانس می بایست 650 سکه داشته باشید. در ابتدا […]

به منظور آشنایی کاربرانی که تازه اپلیکیشن بتاکاپ را نصب کرده اند، راهنمای استفاده از بخش های مختلف اپلیکیشن بتاکاپ در ادامه قرار داده شده است.

 

لینک دانلود اپلیکیشن بتاکاپ از کافه بازار

 

راهنمای استفاده از اپلیکیشن بتاکاپ

چرخونه شانس

چرخونه شانس اپلیکیشن بتاکاپ

شما برای چرخاندن چرخونه شانس می بایست 650 سکه داشته باشید. در ابتدا شما می توانید با شرکت در بخش های مختلف اپلیکیشن بتاکاپ تعداد سکه های خود را افزایش دهید و یا با خرید سکه مستقیماً تعداد سکه های خود را به حد نصاب برسانید و شانس خود را در چرخاندن چرخونه شانس بتاکاپ و برنده شدن یکی از جوایز آن امتحان کنید. شما در بتاکاپ همیشه برنده هستید و بدون قرعه کشی می توانید از این قسمت یک جایزه ببرید.

 

پیش بینی مسابقات فوتبال

اپلیکیشن بتاکاپ با فراهم کردن بستر پیش بینی رایگان مسابقات فوتبال به کاربران این امکان را می دهد تا با پیش بینی درست مسابقات فوتبال در لیگ های مختلف، به تعداد سکه ها و امتیازات خود اضافه کنند. شما می توانید با حدس دقیق نتیجه بازیها 100 درصد امتیاز ممکن را به حساب خود واریز کنید و با حدس نتیجه درست (برد یا باخت یا مساوی) 70 درصد امتیاز را مال خود کنید. شرکت در پیش بینی مسابقات فوتبال رایگان است و شما می توانید از فرمول ریاضی پردیکتور بتاکاپ در تشخیص برنده و بازنده و همچنین فکت های پیش از بازی برای بالا بردن دقت پیش بینی خود استفاده نمائید.

 

چالش اطلاعات

عکس چالش اطلاعات بتاکاپ

در این قسمت، اطلاعات فوتبالی شما به چالش کشیده می شود و شما می توانید با شرکت در این چالش ها امتیاز و سکه های خود را افزایش دهید. با شرکت در چالش رایگان هیچ سکه ای از کاربران کسر نخواهد شد و کاربر می تواند به عنوان سرگرمی در این چالش شرکت کند و اطلاعات خود را به چالش بکشد. با شرکت در چالش طلایی 80 سکه از کاربر کسر می شود اما در صورت برنده شدن 160 سکه به دست می آورد و جواب درست به هر سوال برای او 10 امتیاز به همراه خواهد داشت. شما می بایست در 60 ثانیه به هر 11 سوال چالش طلایی پاسخ درست بدهید تا برنده این چالش شوید. دفعات مجاز برای شرکت در چالش طلایی در 24 ساعت، فقط یکبار است.

در چالش اطلاعات فوتبال هر کاربر در 24 ساعت مجاز به شرکت در 5 چالش فوتبالی است. ورودی این چالش 30 سکه است. هر کاربری بتواند به 25 سوال از 30 سوال این چالش پاسخ درست بدهد برنده جوایز این چالش که 50 سکه است می شود. به اای هر سوال درست، 15 امتیاز به مجموع امتیازات کاربر اضافه می شود.

 

مسابقه خط چین بتاکاپ

عکس خط چین بتاکاپ

یکی از جذاب ترین بخش های اپلیکیشن بتاکاپ، بخش سرگرمی آن است که یادآور بازی نوستالژی خطچین برای بسیاری از کاربران است. شما می بایست با حدس زدن حروف، در نهایت به کلمه مورد نظر برسید و امتیاز جمع کنید. به خاطر داشته باشید که پس از پایان هر مرحله، در صورت مراجعه مجدد به آن مرحله امتیازی به شما تعلق نخواهد گرفت و امتیازات هر سوال و هر مرحله فقط یکبار محاسبه می شود و به حساب شما واریز می شود. این بخش یکی از بخش هایی است که بسیاری از کاربران می توانند با افزایش امتیاز خود کمک کنند تا در رده بندی نهایی هر ماه در مکان بالاتری قرا بگیرند و برنده جایزه ماهانه بتاکاپ شوند.

 

بتاکاپ

مجموعه بتاکاپ، اسپانسر برگزاری کاپ های مختلف در سراسر کشور است و با همکاری با مراکز برگزاری کاپ، تورنمنت های مختلفی در کنسول های پلیس استیشن و ایکس باکس وان در بازیهای PES و FIFA برگزار خواهد کرد. در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز کرونا تا 1 خرداد هیچ کاپی برگزار نخواهد شد اما به محض رفع محدودیت های کرونایی، لیست کاپ ها در شهرهای مختلف در این بخش به نمایش در خواهد آمد و شما می توانید با مراجعه به این قسمت به سرعت در کاپ های رایگان ثبت نام نمائید. با برنده شدن در کاپ های مذکور علاوه بر کسب جایزه نقدی، به امتیاز و سکه های شما در اپ بتاکاپ نیز افزوده خواهد شد.

 

رده بندی

اپلیکیشن بتاکاپ با ایجاد رقابت بین کاربران در هر ماه، بدون قرعه کشی به 5 نفر اولی که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند جوایز نقدی پرداخت خواهد کرد. شما می بایست با فعالیت در بخش های مختل اپ بتاکاپ مجموع، امتیازات ماهانه خود را افزایش دهید. امتیازات هر کاربر در ابتدای هر ماه 0 خواهد شد و رقابت بین کاربران در هر ماه از ابتدا آغاز می شود اما سکه های کسب شده توسط کاربران محفوظ است و تغییری در تعداد آنها ایجاد نخواهد شد. به یاد داشته باشید که حتما پس از نب اپ بتاکاپ می بایست مشخصات پروایل خود را تکمیل کنید، در غیر اینصورت حتی اگر برنده جایه شوید نیز این جایزه به شما تعلق نخواهد گرفت.

 

فروشگاه

شما می توانید پوشاک و السته ورزشی و اسپورت مورد نیاز خود را از قسمت فروشگاه بتاکاپ تهیه نمائید.

 

اخبار

در بخش اخبار نیز می توانید مهمترین اخبار روز ایران و جهان را در حوزه های مختلف دنبال کنید.

 

دوئل

به جرات می توان گفت جذاب ترین بخش از اپلیکیشن بتاکاپ، دوئل است که در نسخه بعدی از اپلیکیشن رونمایی خواهد شد. جزئیات این بخش را پس از رونمایی از آن، به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند. منتظر ما باشید.

 

کل کل

در این قسمت کاربران طرفدار تیم های مختلف می توانند به صحبت و بحث در مورد تیمهای مورد علاقه خود یا رقیب بپردازند. این بخش نیز در نسخه های بعدی فعال خواهد شد.

 

 

 

راهنمای دریافت جوایز

دیدگاه کاربران 6 دیدگاه
  • ناشناس 9 مه 2021 / 4:52 ب.ظ

    به هر دینی باور داری تو چند اپلیکیشن مثل فوتبالی و مدال درست پیش بینی کرده بودم حتی عکس از نتایج گرفتم بهشون ایمیل زدم خلاصه ما رو پیچوندن الان به هیچ اپلیکیشن اطمینان ندارم گفتم شاید این هم این طوری باشه جایزه ماشین بزارید

    • admin 9 مه 2021 / 7:02 ب.ظ

      نه ما اینطوری نیستیم . میتونید امتحان کنید . چون جوای تخیلی نداریم که از عهده پرداختش بر نیایم . جوایز معقول و قابل پرداخت هستند

  • ناشناس 9 مه 2021 / 2:50 ب.ظ

    از کجا دانلود کنیم مایکت یا بازار فروشگاه پلی . و اینکه شما جایزه می دید یا مثل دیگر اپلیکیشن ها کلاه بردارید قبلاً تو مدال همه پیش بینی هام درست بود جایزه ندادن یا همین فوتبالی که عکس پیش بینی درست رو فرستادم براشون باز از زیرش درفتن شما این طوری نباشید من پول نقد میخوام ببرم از این جایزه های سکه و امتیاز خوشم نمیاد و اینکه آیا علی خطیر پول به این برنامه داده معتبره یا نه کامل توضیح بده

    • admin 9 مه 2021 / 3:19 ب.ظ

      از کافه بازار

    • admin 9 مه 2021 / 3:20 ب.ظ

      نه آقا ما جایزه میدیم همین الانشم جایزه دادیم. از این خبرا نیست + ارتباطی هم با آقای خطیر نداریم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید