کد خبر:17728
پ

اولین شکست فصل پرسپولیس چطور مقابل فولاد ثبت می شود؟

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت که اگر کادر فنی و بازیکنان این تیم فریب دربی و نمایش این تیم مقابل استقلال را بخورند، قطعا در بازی فردا شکست خواهند خورد.   اولین شکست فصل پرسپولیس چطور مقابل فولاد ثبت می شود؟  ول محمدی که پس […]

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت که اگر کادر فنی و بازیکنان این تیم فریب دربی و نمایش این تیم مقابل استقلال را بخورند، قطعا در بازی فردا شکست خواهند خورد.

 

اولین شکست فصل پرسپولیس چطور مقابل فولاد ثبت می شود؟ 

اولین شکست فصل پرسپولیس چطور مقابل فولاد ثبت می شود؟

ول محمدی که پس از بازگشت از فینال آسیا با 4 تساوی پی در پی کارش را در لیگ دنبال کرده فردا دیدار سنگینی را در مقابل فولاد جواد نکونام در پیش خواهد داشت.

یحیی که در دو بازی اخیر تیمش مقابل سپاهان و استقلال از هر سه هافبک دفاعی خود یعنی کمال، احمد و میلاد استفاده کرده در صورتی که فریب نمایش تیمش مقابل استقلال را بخورد و باز هم با همین سیستم و تاکتیک پا به میدان بگذارد همان بلایی به سر پرسپولیس خواهد آمد که در بازی مقابل سپاهان تجربه کردند.

بسباری از کارشناسان بر این نکته صحه گذاشتند که نمایش برتر پرسپولیس در دربی نه صرفا به واسطه قدرت تاکتیکی سرخ ها بلکه عمدتا به خاطر ضعف مفرط فنی در استقلال بی برنامه نمود پیدا کرد و اگر کادر فنی پرسپولیس همچنان به ادامه این تاکتیک اصرار کند احتمال اینکه موقعیت های گل فولاد وارد دروازه پرسپولیس شوند زیاد است چرا که در دیدار سپاهان و پرسپولیس تیم اصفهانی 5 موقعیت مسلم گلزنی را از دست و این در حالی بود که سرخ پوشان تنها موفق شدند دو خطر روی دروازه سپاهان ایجاد کنند که به واسطه دو شوت از راه دور احسان پهلوان خلق شد.

 

آمار بلزی پرسپولیس و سپاهان

 

هر چه که هست در بازی فردا تیم فولاد زخم خورده که تشنه امتیازات این دیدار است، برای تساوی و بازی بسته به تهران نمی آید و احتمال اینکه این تیم نیز مثل ذوب آهن و سپاهان بتواند پرسپولیس را تحت فشار بگذارد بسیار زیاد است. آیا یحیی تدبیری در بازی فردا نیز مثل چند بازی قبلش پرسپولیس را روانه میدان می کند یا با تغییر تاکتیک، نکونام و فولاد را سورپرایز می کند.

 

پی نوشت: چهره ویژه این دیدار بدون شک فرشاد احمدزاده احیا شده است که قصد دارد خود را به سرمربی پرسپولیس که او را در لیست مازاد قرار داد، ثابت کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید