کد خبر:33860
پ

اولیایی پاسخ توهمات افشین پیروانی را داد: قرار نیست گل گهر جایگزین پرسپولیس شود!

افشین پیروانی در سالهای اخیر نشان داده به تئوری توطئه بسیار علاقه مند است؛ او در سالهایی که سرپرست پرسپولیس بوده بارها و بارها جمله عده ای نمیخواهند پرسپولیس قهرمان شود را به زبان آورده و در نهایت نیز این پرسپولیس بوده که به عنوان قهرمانی رسیده تا مشخص شود، ادعاهای پیروانی چندان با واقعیت […]

افشین پیروانی در سالهای اخیر نشان داده به تئوری توطئه بسیار علاقه مند است؛ او در سالهایی که سرپرست پرسپولیس بوده بارها و بارها جمله عده ای نمیخواهند پرسپولیس قهرمان شود را به زبان آورده و در نهایت نیز این پرسپولیس بوده که به عنوان قهرمانی رسیده تا مشخص شود، ادعاهای پیروانی چندان با واقعیت همخوانی نداشته و ندارد. او در جدیدترین صحبتهای خود به زعم دوستانش کدهایی در خصوص جایگزینی گل گهر به جای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و ارتباطش با کسر امتیاز از گل گهر داده که با اظهارات کاظم اولیایی مشخص شد باز هم توهم تئوری توطئه افشین خان گل کرده و ادعاهای نادرستی را مطرح کرده است. نکته جالب اینکه برخی مربیان پرسپولیس نیز آنقدر این مسائل را از پیروانی شنیده اند که آنها نیز به تئوری توطئه معتقد شده اند به طوری که حمید مطهری رسماً به صحبتهای پیروانی در این خصوص استناد می کند!!

 

در ادامه پاسخ کاظم اولیایی به اتهامات پیروانی را می خوانید.

 

▪️در مجموع از 16 تیمی که در لیگ برتر ایران حضور دارند، هفت تیم درخواست مجوز حرفه‌ای در سطح بین‌المللی دادند که یک تیم در میانه راه منصرف شد و مدارک را تکمیل نکرد تا روند بررسی مجوز سایر تیم‌ها ادامه پیدا کند.

▪️تا این لحظه سپاهان، فولاد و گل‌گهر پس از چندبار مکاتبه و رفع اشکالات، موفق شدند مجور حرفه‌ای خود را دریافت کنند و استقلال، پرسپولیس و تراکتور هنوز نتوانسته‌اند مجوز بگیرند. پس از تایید رای کمیته بدوی توسط کمیته استیناف، فرصت سه‌ماهه‌ای به این سه تیم داده شد اما هنوز مجوز جدیدی صادر نشده است. البته لازم به ذکر است بخشی از این روند دراختیار هیات‌مدیره و مدیرعامل نیست و چون استقلال و پرسپولیس در مالکیت دولت هستند، مشکلات عمده‌ای دراین‌باره وجود دارد که منتظریم رفع شود.

▪️هرکدام از تیم‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتور درصورت عدم تسویه‌حساب مالی، از آسیا کنار خواهند رفت.

▪️گلگهر در فصل گذشته نتوانسته سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند و راهی کردن این تیم به آسیا، شایعه است و صحت ندارد. باشگاه‌ها ابتدا باید سهمیه بگیرند و به آسیا بروند و درصورت عدم کسب سهمیه، آنها مجوز حضور در لیگ قهرمانان را ندارند و اگر به فرض پرسپولیس نتواند مجوز حضور در لیگ قهرمانان را بگیرد طبق قانون گل‌گهر هم نمی‌تواند جایگزینش شود.

▪️اگر به هر دلیلی استقلال یا پرسپولیس از آسیا حذف شوند تیم دیگری از ایران به جای این دو تیم این مسابقات نخواهد رفت.

 

 

پی نوشت: به واقع از فردی که روزگاری ماز بازیکنان وقت پرسپولیس می خواست،برای قهرمانی پرسپولیس دست به هر شارلاتان بازی و چرک بازی بزنید، این صحبتها عجیب نیست چرا که ظاهراً برای مسموم و گل آلود کردن فضای رسانه ای دوستان هر نوع اظهار نظر غیرمستند و معتبری را مطرح می کنند و این اظهارات به کمک مافیای رسانه ای آنقدر بازنشر می شود تا به یک باور تبدیل شود!

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید