کد خبر:23439
پ

انگیزه مضاعف ستاره استراماچونی مقابل پرسپولیس

سجاد آقایی مهاجم سابق استقلال که به طور قرضی در تیم نساجی بازی می کند، در بازی امروز پرسپولیس و نساجی از انگیزه های زیادی برخوردار است.   انگیزه مضاعف ستاره استراماچونی مقابل پرسپولیس او که توسط استراماچونی کشف شد و گل های حساسی برای آندرا استراماچونی به ثمر رساند و نقش موثری در اوج […]

سجاد آقایی مهاجم سابق استقلال که به طور قرضی در تیم نساجی بازی می کند، در بازی امروز پرسپولیس و نساجی از انگیزه های زیادی برخوردار است.

 

انگیزه مضاعف ستاره استراماچونی مقابل پرسپولیس

انگیزه مضاعف ستاره استراماچونی مقابل پرسپولیس

او که توسط استراماچونی کشف شد و گل های حساسی برای آندرا استراماچونی به ثمر رساند و نقش موثری در اوج گیری تیم استرا داشت به یکباره از سوی فرهاد مجیدی و محمود فکری با بی مهری مواجه شد و صل قبل پس از روی کار امدن مجیدی به طور قرضی به ذوب آهن پیوست و در فصل جای نیز با روی کار آمدن محمود فکری حتی 1 دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد تا به طور قرضی به نساجی بپیوندد.

او که از شم گلزنی بالایی برخوردار است در بازی امروز نساجی و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی امید اول ساکت الهامی برای باز کردن دروازه حامد لک به شمار می رود و قصد دارد با گلزنی و بازی درخشان در این دیدار بار دیگر به سطح اول فوتبال ایران بازگردد. نکته جالب اینکه او به واسطه درخشش خیره کننده ش در فصل قبل، در مقطع کوتاهی به تیم ملی نیز دعوت شد.

 

در بازی قبلی پسپولیس امین قاسمی نژاد که اصالتاً یک استقلالی محسوب می شود با انگیزه مضاعف خود مقابل پرسپولیس توانست مقابل سرخپوشان گلزنی کند و باید منتظر ماند و دید آیا سجاد آقایی می تواند با گلزنی در این دیدار راهش برای بازگشت و رسیدن به ترکیب اصلی استقلال را هموار کند یا خیر؟

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 8 آوریل 2021 / 3:55 ب.ظ

    قاسمی نژاد اول میخواست بیاد پرسپولیس چون ترابی جذب شد خودش رو برای کیسه جر داد این انسان دو رنگ هست

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید