کد خبر:43503
پ

اندر حکایت بیانیه طنز باشگاه گل گهر: با استقلال بازی نمی کنیم!

باشگاه گل گهر تحت تاثیر هیجا ن زدگی بازیکنان و کادر فنی این تیم پس از پذیرش شکست در ثانیه های پایانی مقابل استقلال بیانیه ای منتشر کرد که محتوای این بیانیه به سوژه طنز کاربران در فضای مجازی تبدیل شد. تنش بین باشگاه گل گهر و استقلال از بازی رفت فصل گذشته بالا گرفت […]

باشگاه گل گهر تحت تاثیر هیجا ن زدگی بازیکنان و کادر فنی این تیم پس از پذیرش شکست در ثانیه های پایانی مقابل استقلال بیانیه ای منتشر کرد که محتوای این بیانیه به سوژه طنز کاربران در فضای مجازی تبدیل شد.

تنش بین باشگاه گل گهر و استقلال از بازی رفت فصل گذشته بالا گرفت که نتیجه بازی دو تیم که با تساوی به پایان رسیده بود، با حکم کمیته انضباطی 3 بر 0 به سود استقلال ثبت شد. در بازی برگشت نیز گل گهری ها در دقایق پایانی یک پنالتی به استقلالی ها تقدیم کردند و در ورزشگاه آزادی با نتیجه 2 بر 1 مقابل تیم فرهاد مجیدی شکست خوردند.

نکته جالب اینکه گل گهر در جنجالی ترین بازی نیم فصل اول در سیرجان باز هم ترک عادت نکردند و در دقایق پایانی با پنالتی عجیبی که امین قاسمی نژاد مرتکب شد، نتیجه را باز هم 2 بر 1 به استقلال واگذار کردند.

نکته دردآور برای گل گهر در بازی برگشت اینکه آنها تا دقیقه 90 باز هم با نتیجه 1 بر 0 از استقلال پیش بودند اما با دریافت دو گل در 5 دقیقه وقت تلف شده نیم دوم، این بازی را هم به زجرآورترین شکل ممکن به استقلال باختند و فشار ناشی از این شکست منجر به صدور بیانیه ای قابل تامل و به دور از حقایق شد.

گل گهری ها در حالی مدعی بودند که پنالتی روی رضا میرزایی در دقایق پایانی رخ نداده که جدای از اعلام پنالتی توسط چند کارشناس داوری در تصاویر فریم به فریمی که باشگاه استقلال منتشر کرد مشخص شد، محمدرضا حسینی از 3 ناحیه بر روی میرزایی خطا کرده بود و هیچ بحثی بر روی محرز بودن پنالتی وجود ندارد.

باشگاه گل گهر در حالی تحت تاثیر هیجان این بازی مدعی شده که با این وضعیت دیگر مقابل استقلال حاضر نخواهند شد (به سبب آنچه آن را ناداوری علیه تیم خود می دانند) که این تیم در بازی شب گذشته به جز یک ضربه در چارچوب که به گل تبدیل شد هیچ موقعیت گل دیگری نداشت و استقلال برتر فنی محسوسی در مسابقه داشت به طوریکه گل گهری ها چاره ای جز اتلاف وقت و دفاع اتوبوسی برای مهار خط آتش استقلال نداشتند.

هر چه که هست، انتظار می رفت مدیریت باشگاه گل گهر تحت تاثیر جوسازی ایجاد شده در خصوص اتفاقات این بازی قرار نگیرد و ابتدا کادر فنی این تیم را به سبب از دست دادن پیروزی در دقایق پایانی بازخواست کند و سپس به موضوع حمله ور شدن بازیکنان این تیم به داور مسابقه ورود کند اما در کمال تاسف با این بیانیه مشخص شد، این باشگاه حامی جوسازی و شلوغ کاری علیه داوران برای تحت تاثیر قرار دادن نتیجه بازی ها است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید