کد خبر:15048
پ

انتقاد شدید مربی آنتوروپ از بیرانوند: اشتباه کردم و نباید به او اعتماد می کردم

درحالی‌که بیرانوند فقط دو بازی در دروازه تیم آنتروپ بلژیک قرار گرفته است و در بازی اول نیز عملکرد تحسین‌برانگیزی داشت، بعد از بازی دوم که به شکست تیمش منجر شد، به‌شدت زیر تیغ انتقاد‌های بلژیکی‌ها قرار گرفته است. انتقاد شدید مربی آنتوروپ از بیرانوند: اشتباه کردم و نباید به او اعتماد می کردم علیرضا […]

درحالی‌که بیرانوند فقط دو بازی در دروازه تیم آنتروپ بلژیک قرار گرفته است و در بازی اول نیز عملکرد تحسین‌برانگیزی داشت، بعد از بازی دوم که به شکست تیمش منجر شد، به‌شدت زیر تیغ انتقاد‌های بلژیکی‌ها قرار گرفته است.

انتقاد شدید مربی آنتوروپ از بیرانوند: اشتباه کردم و نباید به او اعتماد می کردم

انتقاد شدید مربی آنتوروپ از بیرانوند: اشتباه کردم و نباید به او اعتماد می کردم

علیرضا بیرانوند که در بازی اروپایی آنتروپ مقابل تاتنهام نمایش تحسین‌برانگیزی داشت، بعد از شکست تیمش مقابل کلوپ بروژ به‌شدت با انتقاد مواجه شده است. حتی سرمربی تیم آنتروپ نیز در اظهاراتی عجیب و نسنجیده اعلام کرده اعتماد به بیرانوند اشتباه بوده است.

ایوان لکو، سرمربی آنتورپ، روز گذشته بعد از شکست مقابل کلوب بروژ به‌شدت از علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ایرانی‌اش انتقاد کرده و اعتماد به این گلر را اشتباه دانست.

این درحالی است که بیرانوند برای اولین‌بار در لیگ بلژیک در درون دروازه آنتورپ قرار گرفت، ولی دو گل دریافت کرد و در گل اول هم تا حدودی مقصر بود.

لکو بعد از این بازی در مصاحبه با سایت «voetbal۲۴» بلژیک گفته بود: قرار‌دادن بیرانوند در درون دروازه اشتباه بود. این تصمیم بدی بود و ما ریسک کردیم. یک دروازه‌بان خوب (بوتز) داشتیم و به‌دنبال یک دروازه‌بان تاپ دیگر بودیم، ولی بیرانوند نشان داد خوب نیست.

این سایت بلژیکی در زیر اظهارات سرمربی آنتورپ از روز گذشته یک نظرسنجی به راه انداخته و از کاربرانش سؤال کرده بود: شما کدام یک از دروازه‌بان‌ها را ترجیح می‌دهید؟ در پایان ۷۱ درصد خواهان قرار گرفتن بوتز در چارچوب دروازه شدند و بیرانوند ۲۹ درصد رأی آورد.

با‌توجه‌به هجمه‌های عظیمی که علیه بیرانوند ایجاد شده، بعید است این دروازه‌بان بتواند روز‌های خوبی را با آنتروپ خلق کند. این وضعیت درحالی برای بیرانوند به وجود آمده که او فقط یک بار در لیگ اروپا و یک بار هم در لیگ بلژیک برای تیمش بازی کرده است

کلیدواژه : علیرضا بیرانوند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید