کد خبر:32391
پ

انتقاد تند فنونی زاده از گل محمدی: پرسپولیس باید از اوت دستی به گل برسد؟

تیم پرسپولیس در هفته سوم مسابقات لیگ برتر مقابل تیم آلومینیوم اراک در حالی شکست خورد که دو بازی ابتدایی فصل خود را با برد پشت سر گذاشته بود. مرتضی فنونی زاده در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس و دلایل شکست شاگردان یحیی گل محمدی اظهاراتی را مطرح کرد. بازی […]

تیم پرسپولیس در هفته سوم مسابقات لیگ برتر مقابل تیم آلومینیوم اراک در حالی شکست خورد که دو بازی ابتدایی فصل خود را با برد پشت سر گذاشته بود. مرتضی فنونی زاده در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس و دلایل شکست شاگردان یحیی گل محمدی اظهاراتی را مطرح کرد.

بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم را چطور ارزیابی کردید؟

حملات پرسپولیس کم اثر شده و این را در دو بازی قبلی هم دیدیم. ظاهراً بازیکنان تیم پرسپولیس شادابی فصل گذشته را هنوز پیدا نکرده اند.

علت این نقطه ضعف چه می‌تواند باشد؟

متاسفانه بچه‌های تیم حتی ۳ تا پاس سالم هم نمی‌توانستند به هم بدهند. اما در نقطه مقابل آلومینیوم برای برد به زمین آمده بود و روحیه بالایی داشت. البته پرسپولیس هم همیشه برای برد به میدان می‌رود ولی در این دو هفته پیروزی‌های مقتدرانه ای به دست نیاورده بود.

منظورتان بازی با فولاد و نساجی است؟

بله. پرسپولیس تیمی‌است که باید در جریان بازی گل بزند نه روی اوت دستی و کرنر. این مدل گلزنی فایده‌ای برای ما ندارد. پرسپولیس باید بیاید و چهار گل به حریف بزند. این بازی اصلا مسابقه زیبایی نبود.

چرا پرسپولیس به این شکل بازی کرد؟

فکر می‌کنم این بچه‌ها هنوز در شوک شکست به الهلال هستند و از آن خارج نشدند. ولی هواداران ناراحت نباشند. ما پارسال هم به این آلومینیوم باختیم و ظاهراً این تیم به پاشنه آشیل یا همان گربه سیاه تیم پرسپولیس تبدیل شده است. در گذشته پرسپولیس همیشه جلوی وحدت شکست می‌خورد و استقلال جلوی راه آهن. آن زمان هم به این دو تیم گربه سیاه سرخابی‌ها می‌گفتند. حالا آلومینیوم برای ما گربه سیاه شده است.

درباره تعویض‌های گل‌محمدی صحبتی نمی‌کنید؟

من نمی‌دانم چرا مهدی شیری را به میدان آورد؟ وقتی تیم یک گل عقب است باید مهاجم داخل زمین برود. مهدی شیری در آن زمان چه کاری می‌تواند انجام بدهد؟ بازیکنی که از ارسال یک سانتر عاجز است چه گره ای از کار پرسپولیس باز می‌کند؟ ولی مهم نیست به هر حال این باخت شاید برای پرسپولیس لازم بود تا به خودش بیاید. خوب شد که این اتفاق در هفته سوم افتاد. پرسپولیس بارها در چنین شرایطی قرار گرفته و دستش را روی زانوهاش گذاشته و دوباره بلند شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید