کد خبر:34535
پ

انتشار موارد مرتبط با جعل سند در باشگاه پرسپولیس در ارائه به AFC

همانطور که روز گذشته اشاره کرده بودیم، به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس علاوه بر حذف از لیگ قهرمانان آسیا با مشکل بزرگتری به نام جریمه انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا به واسطه جعل سند مواجه خواهد شد. امروز خبرگزاری تسنیم مشروح ایراداتی که AFC از باشگاه های ایرانی گرفته را منتشر کرد که در چند […]

همانطور که روز گذشته اشاره کرده بودیم، به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس علاوه بر حذف از لیگ قهرمانان آسیا با مشکل بزرگتری به نام جریمه انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا به واسطه جعل سند مواجه خواهد شد. امروز خبرگزاری تسنیم مشروح ایراداتی که AFC از باشگاه های ایرانی گرفته را منتشر کرد که در چند مورد جعل و دستکاری سند در خصوص باشگاه پرسپولیس به چشم می خورد.

 

انتشار موارد مرتبط با جعل سند در باشگاه پرسپولیس در ارائه به AFC

حال مشخص نیست سرپرست مدیرعاملی مدعی این تیم تا چه زمانی قصد دارد از موضع حق به جانب و طلبکارانه با سایرین صحبت کند. حتی اگر امثال اولیایی و مصطفوی در این قضیه قصور کرده باشند نیز باشگاه پرسپولیس مجاز به دستکاری اسناد نبوده است و امروز با افشای این اتفاق نزد  AFC ، تبعات سنگینی در انتظار این باشگاه خواهد بود.

 

بر طبق گزارش AFC ، اسناد مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می بایست در خرداد ماه برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال می شد که قصور قطعی احمد مددی در استقلال و مجید صدری در پرسپولیس در این قضیه واضح و مشخص است.

در نهایت به نظر می‌رسد اصلی‌ترین مشکل پرونده حرفه‌ای سازی باشگاه پرسپولیس علاوه بر مشکلات و نواقص مشترک دو باشگاه، موضوع بدهی به کالدرون و دستیارش بوده که این مسئله در نواقص پرونده باشگاه استقلال دیده نمی‌شود. دیگر موضوع قابل توجه، جعل و استفاده از فتوشاپ در تکمیل مدارک باشگاه پرسپولیس است که کمیته بدوی طبق اعلام AFC به دو مورد کاملاً مشخص در این خصوص اشاره کرده در حالی که در موارد مشابه، استقلال به دلیل آماده نبودن بخشی از مدارک نتوانسته مستندات لازم را تکمیل و بارگذاری کند اما در بین اسناد این باشگاه موارد جعل و فتوشاپ اعلام و گزارش نشده است.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید