کد خبر:30778
پ

امین قاسمی نژاد استقلالی شد | محبوبترین بازیکن غیر استقلالی، آبی شد

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان و رفع سوء تفاهم ها امین قاسمی نژاد با مسئولین استقلال به توافق رسید.   امین قاسمی نژاد استقلالی شد | محبوبترین بازیکن غیر استقلالی، آبی شد سوء تفاهم ایجاد شده برای سرمربی استقلال در خصوص آزاد بودن یا نبودن قاسمی نژاد باعث شده بود فرهاد مجیدی […]

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان و رفع سوء تفاهم ها امین قاسمی نژاد با مسئولین استقلال به توافق رسید.

 

امین قاسمی نژاد استقلالی شد | محبوبترین بازیکن غیر استقلالی، آبی شد

امین قاسمی نژاد استقلالی شد |  محبوبترین بازیکن غیر استقلالی، آبی شد
عکس قاسمی نژاد با پیراهن استقلال

سوء تفاهم ایجاد شده برای سرمربی استقلال در خصوص آزاد بودن یا نبودن قاسمی نژاد باعث شده بود فرهاد مجیدی قید جذب قاسمی نژاد را بزند و مدیر برنانه های او جلسه مذامره با باشگاه پرسپولیس را ترتیب دهد. اما با اطلاعرَانی سریع به مجیدی در خصوص آزاد بودن مجیدی او بلافاصله جلسه شبانه ای با قاسمی نژاد ترتیب داد و از علت مصاحبه دو روز خود به او گفت تا سوء تفاهم ایجاد شده برطرف شود و قاسمی نژاد به باشواه پرسپولیس نرود و سر از استقلال در بیاورد.

 

هواداران استقلال که به شدت به قاسمی نژاد علاقه داشته و دارند از روز گذشته به شدت به باشگاه و سرمربی تیم برای جذب امین قاسنی نژاد فشار آوردند و به حرات مبتوان گفت او سهمیه هواداران برای تیم استقلال بود و میتوان گفت قاسمی نژاد محبوب ترین بازیکن غیراستقلالی تاریخ است که تا پیش از پیوستنش به استقلال تا این حد مورد اقبال هواداران این تیم قرار گرفته است.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • اکبرعیوصلو 27 آگوست 2021 / 9:51 ب.ظ

    سلام توراخدا به داد این استقلال برسبن کم این دستو اون دست کنید نزارید امسال هم مثل پارسال بشه استقلال سرور اسیاست

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید